Vrijeme je da vježba bude igra

Hoopanje vježba hulahoopanje stariji muškarci hoopaju shutterstock 142096147

Dosta je straha od teretane i prenapornih trbušnjaka, vrijeme je da se zabavite dok vježbate!

Ne pronalaze se svi u tipičnim vježbama, pogotovo ne u teretani – nekima je to dosadno, bez obzira kakvu glazbu slušali pritom, nekima je prenaporno i ne privlači ih. 

Vrijeme je da novogodišnju odluku pretvorite u stvarnost, no znamo da već sad sjedite pred planom za vježbanje i bojite se svih onih 30 trbušnjaka koje ste si stavili kao izazov. Prije nego krenete mrziti naporno vježbanje i odustanete opet od svoje novogodišnje odluke – vrijeme je da saznate da: vježbanje može biti igra!

Sjetite se iz svoje mladosti koje su bile igre koje ste voljeli – i okrenite se njima! Osim što ćete vježbati, ujedno ćete buditi dječje uspomene, a i ovakav oblik vježbanja nećete brzo zamrziti!

Vožnja biciklom

Bicikliranje je odlična vježba za mišiće cijelog tijela, a ne morate se ni odlučiti za bicikliranje uzbrdo ili brzo bicikliranje – važno je da se vozite.

Ovisno o težini, kao i o intenzitetu vožnje – možete sagorijeti do 200 kalorija u sat vremena, a vjerujemo da ćete biti sretni što ste na zraku.

Također, bicikliranjem čuvate i okoliš, pa ako zamjenite auto biciklom, u isto ćete se vrijeme brinuti o Zemlji, kao i sagorijevati kilograme. Postoji li nešto bolje?

Hulahoopanje

Ne znamo jeste primjetili, ali hulahoopanje postaje sve popularniji i sve zanimljiviji oblik vježbanja. Eva Požar Kardum, iz zagrebačkog studija Happy Hoop se hoopanjem bavi već 9 godina, a napominje kako se čak 100 kalorija može sagorijeti u 10 minuta hoopanja! No, hoopanje ne znači samo vrtnju hoopa oko struka, već se, za najbolje rezultate, cijelo tijelo mora kretati.

 „Hoopanje pred televizirom ne znači ništa. Cijelo tijelo se mora kretati kako bi se kalorije sagorijevale, a što više svojih mišića uključite, to ćete više sagorijevati. Važno je prvo naučiti osnove hoopanja, a zatim ćete moći baviti se sve naprednijim vježbama“, istaknula je Eva, poznata kao Happy Hooperica.

Preskakanje užeta

Ako ste ikada mislili da je vijača za preskakanje samo za djecu, vrijeme je da stanemo na kraj takvom mišljenje. Uže se preskače i u sklopu kardio treninga, a osim što pomaže u sagorijevanju kilograma, također pomaže u razvijanju kondicije i poboljšava osjećaj za ravnotežu. U 15 minuta preskakanja, također ovisno o težini i intezitetu, možete sagorijeti i do 200 kalorija.

Počnite s laganim preskakanjem niskog intenziteta, a kako vam kondicija sve više raste, skačite brže i kombinirajte više načina preskakanja. Dok skačete, pokušajte fokusirati se samo na to, ne razmišljajte o drugim stvarima i uživajte u dječjoj igri dok gubite kilograme!

Pogledajte kako vježbati tijekom zimete pogledajte koje su najbolje aktivnosti kojima se možete posvetiti u ovo snježno doba!

Foto: Shutterstock

G. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!