Želite tijelo kakvo ima Blake Lively?

blake lively shutterstock

Za dobre se rezultate valja potruditi i oznojiti. Saznajte kojim sve vježbama osobni trener Bobby Strom "muči" zgodnu glumicu Blake Lively.

Zvijezda TV-serije Tračerica, prelijepa glumica Blake Lively, oduvijek je uživala sportski stil života. U srednjoj je školi bila navijačica, što podrazumijeva redovite treninge i samokontrolu. Te su karakterne crte očigledne i danas, s obzirom na to kakvo dobro tijelo američka glumica ima. Tajne dobrog izgleda Blake Lively otkriva njen osobni trener Bobby Strom.

"Blake je trenirala po ovom programu pet puta tjedno, no ako vi imate vremena za samo tri treninga tjedno, pobrinite se da budu visokog intenziteta – povećajte težinu i broj ponavljanja", savjetovao je Strom i naglasio kako je ključno trening spariti sa zdravom prehranom. Američka je glumica svakodnevno pila svježe povrtne sokove i konzumirala proteine. Trening započnite vježbama za trup, zatim izvedite vježbe za noge i ruke te sve ponovite dva puta.

Vježbe za trup

1. Sjednite na rub lopte za pilates, a noge postavite pod pravi kut u odnosu na tlo. Objema rukama držite uteg od 2,5 kilgorama iza glave i napravite 15-20 trbušnjaka.

2. Legnite na leđa i stopalima se oslonite na loptu - držite u širini ramena. Držeći leđa ravnima ruke opustite na podu i polako podignite kukove, oblikujući ravnu crtu od prsiju do koljena. Vratite se u početni položaj i ponovite 15-20 puta.

3. Počnite u standardnoj poziciji za izvođenje "daske": ispružite noge i oslanjajte se na stopala i podlaktice. Čvrsto stisnite sve mišiće tijela: od ruku, preko trbuha, stražnjice do nogu. Držite položaj daske jednu minutu. Ponovite deset puta!

Vježbe za noge

1. Napravite 20 čučnjeva, držeći bučicu od 3,5 lilograma u svakoj ruci. Leđa držite ravnima.

2. Napravite deset iskoraka unatrag svakom nogom, i dalje držeći bučice.

3. Napravite 20 čučanj-skokova, držeći bučice od 2,5 kilograma u svakoj ruci.

Vježbe za ruke

1. Izvedite 15 stojećih pregiba s bučicom od 3,5 kilograma jednom rukom te 15 s drugom rukom. Kada se naviknete na težinu, vježbu izvedite stojeći na jednoj nozi (stojite na desnoj nozi dok vježbu izvodite lijevom rukom). Na taj ćete način dodatno opteretiti mišiće jezge i noge.

2. Držeći bučicu od 2,5 kilograma, spustite se u struku sve dok vam gornji dio tijela ne bude paralelan s tlom. Bučicu primite lijevom rukom, ispružite je prema natrag uz bok i podignite prema gore. Ponovite 15 puta svakom rukom.

3. U obje ruke primite bučice od 2,5 kilograma i držite ih uz tijelo. Polako ih podignite ispred sebe do razine ramena te vratite natrag. Vježbu ponovite 15 puta.

Ovo je kraj prve runde, slijede vam još dvije!

K.P.
Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!