5 načina za ublažavanje stresa na poslu

meditacija u uredu

Osjećate se umorno i nevoljko na poslu? Sastanak sa šefom vas je izmorio, a posao zatrpao? Nažalost, ovakav je način rada danas postao pravilo, a ne iznimka.

Kad se mozak prebaci na stresan način rada, sposobnost razmišljanja i rješavanja problema se drastično smanjuje.
Kako biste izbjegli ovakve situacije, evo što možete napraviti:

  • Usredotočite se na dragu vam sliku. Zamislite zalazak sunca, jučerašnju šetnju s voljenom osobom, prve korake svog djeteta. Prisjetite se omiljenog trenutka sreće i pokušajte što duže zadržati tu sliku.
  • Zatvorite oči ili usredotočite pogled na ruke položene na tastaturi. Zatim udahnite, potiho brojeći u sebi do četiri. Napravite stanku, a zatim izdahnite brojeći od četiri. Ovu vježbu napravite barem 10 puta.
  • Zamislite kako vas obasjavaju zlatne zrake sunca. Te vas zrake štite i nježno miluju. Također, možete zamisliti i lica voljenih osoba kako vas štite. Ovu sliku zadržite koliko god vam odgovara.
  • Nazovite osobi koja vas voli i podržava. Uvijek je dobro imati osobu koja će nas poslušati i pružiti nam podršku.
  • Zamislite nešto smiješno ili pogledajte nešto šaljivo na internetu. Opustite se i nasmijte nekoliko minuta. Smijeh uvijek pomaže, čak i kada vam se život čini preozbiljnim.

 

M. Popović

 Prati nas na Viber Public Chatu!