5 savjeta za održavanje vitke linije na plaži

more, suncanje, kupanje, ljuljacka, plaza

Ako ste uspjeli odricanjem od slatkiša i redovitim vježbanjem pripremiti tijelo za zainteresirane poglede na plaži, sigurno vas zanima kako zadržati željenu liniju... Donosimo nekoliko savjeta koji će vam u tome i pomoći!

Znamo da je teško odoljeti sladoledima, gaziranim pićima i brzoj hrani na odmoru, ali to je prvi preduvjet za održavanje željene linije – jesti zdravo i pametno.

1. Ne zaboravite piti vodu

Naša su tijela sastavljena većinom od vode, a tijekom dana gubimo oko ¾ putem znojenja i ostalih tjelesnih funkcija. Važno je popiti barem 8 čaša vode, a tijekom vrućih ljetnih dana i više. Voda se brine o zdravlju, ali isto tako je odličan saveznik u očuvanju kilaže.

2. Usvojite zdrave navike

Kada bilo koja vrsta aktivnosti postane dio rutine i vi ćete se osjećati motivirano za usvajanje drugih zdravih navika (dovoljno sna, odbacivanja cigarete, zdravog plana prehrane...). Istraživanja su pokazala da vježbanje u ranu zoru ubrzava metabolizam i daje dodatnu energiju, čineći dan značajno produktivnijim.

3. Birajte namirnice koje sadrže vlakna i proteine

Proteini i vlakna drže u ravnoteži razine šećera u krvi i umanjuju osjećaj gladi. Zbog ovoga se nećete odlučiti da usput prigrizete nezdravu hranu i grickalice koje debljaju. Hrana bogata vlaknima dugo će vas ostaviti sitima, što sprječava prejedanje.

4. Izbjegavajte "Finger food"

Kada kažemo finger food mislimo na male zalogajčiće ukusne hrane, ali iako su izgledom mali sadrže puno kalorija. Ti mali zalogajčići ne moraju biti nezdravi, stoga na zabavi ili vjenčanju odaberite one s lososom, salatom, humusom ili bijelim mesom.

5. Pažljivo s pićem

Ono što pijete može biti pogubno za vitku liniju baš poput onoga što jedete. Posebno se pripazite koktela s obzirom da se rade od raznih sokova punih šećera i alkoholnih pića pa možete u sebe unijeti pregršt kalorija a da toga niste niti svjesni. Odaberite čašu crnog vina ili – vodu!

Ana A.

 Prati nas na Viber Public Chatu!