Hodanjem do 500 kalorija manje

nordijsko hodanje4

Idući put kada krenete u šetnju, zašto ne biste potrošili više kalorija, skinuli više masnih naslaga i pri tom se zabavili?

Za vas smo pripremili pet fantastičnih vježbi, čiji je autor Marc Fenton, autor knjige
"The Complete Guide to Walking: Stepping Your Way to Health, Weight Loss, and Fitness".

Zgrabite štapove
Ako pri hodanju koristite nordijske štapove, možete potrošiti od 20 do 46 posto više kalorija, ovisno o terenu.
Također, vježba će vam biti laganija, ojačat ćete gornji dio tijela te ćete smanjiti pritisak na koljena.

Vježba sa štapovima
Vrijeme: 45 minuta
Broj sagorenih kalorija: 90
Za početak se pripremite za vježbu laganim ugrijavanjem
1. Hodajte normalnim tempom osam minuta
2. Lagano pojačavajte tempo hoda na 12 minuta, pritom radite veći razmak sa štapovima
3. Dodatne dvije minute, još više pojačajte tempo, a zatim smanjite intenzitet idućih 12
minuta
4. Zatim na minutu ponovno pojačajte tempo, oslanjajući se s jednog na drugi štap, te ga opet
smanjite. To neka traje šest minuta
5. Na kraju hodajte laganim tempom pet minuta kako biste se odmorili.

M.P.

 Prati nas na Viber Public Chatu!