Jednostavne promjene za bolje pamćenje

dekoncentracija

Dešnjaci se s vremena na vrijeme trebaju sjetiti i svoje lijeve ruke. Aktivirajte ju u nekim radnjama. Zašto je to važno?

Male promjene u svakodnevnoj rutini mogu vam izoštriti pamćenje i podići raspoloženje.

1. Koristite nedominantnu ruku
Ako ste dešnjak, uvedite i lijevu ruku u svakodnevne zadatke, kao što je pranje zubiju ili klikanje tipki računalnog miša. Ova jednostavna promjena potiče rast neurona u mozgu, što može dovesti do izoštravanja pamćenja i razmišljanja.

2. Uključite osjetila
Pokušajte se obući zatvorenih očiju. Također, pokušajte tijekom objeda komunicirati isključivo neverbalno ( bez razgovora ). Oslanjajući se na različita osjetila stvarate više neurona u mozgu i oslobađate kreativnost.

zena-hrana-zdrava-voce3. Pokušajte nešto novo
Upišite se na satove plesanja ili isprobajte novi recept u kuhinji. Počet ćete razmišljati pozitivno o sebi ( ja to mogu ) i doći ćete do novih ostvarenja! Kada usvajate nove vještine, mozak doslovno stvara novi sklop.

4. Upitajte se: Što je pozitivno u ovome?
Pokušajte o situacijama u kojima se nađete razmišljati pozitivno, umjesto da se fokusirate na negativno. Na primjer, kada padne jak pljusak, umjesto da razmišljate o tome kako ćete se smočiti, pomislite na to kako će kiša pogodovati biljkama u vašem vrtu.

Ovakvom promjenom razmišljanja postat ćete optimističniji i inventivniji.

 K. Ramić

 Prati nas na Viber Public Chatu!