Oduvijek želite veće grudi? Postoje vježbe koje ih mogu "podići"

žena, vježba, biceps, uteg

Povećanje grudi je jedan od najčešće traženih estetskih zahvata, no možemo li sami nešto napraviti kako bismo sačuvali njihov oblik?

Iako bi sve žene željele da im grudi ostanu čvrste cijelog života, one svoj oblik mijenjaju zbog gravitacije, trudnoće, dojenja, i naravno čestih promjena u težini. Godine također utječu na proizvodnju kolagena i elastina koji su zaslužni za čvrstoću kože.

Osim vježbanja koje pomaže, kupite odgovarajući grudnjak, prestanite pušiti, a prema nekim napisima i spavanje na trbuhu "smeta" grudima... 

Krivo je mišljenje da grudi ne možemo "povećati" vježbama jer se one sastoje uglavnom od masnog tkiva i žlijezda. Vježbama se potiče jačanje mišića iznad i ispod grudi što ih u konačnici "podiže". 

Koji god od problema s grudima vas muči, budite sigurni da će uz par vježbi one izgledati čvršće i ljepše. 

Sklekovi 

Ako niste u formi definitivno započnite s polusklekovima. Vrlo je važno da polusklekove i sklekove radite pravilno, a to znači da leđa moraju biti poravnata s bedrima, stražnjica ne smije biti u "zraku“, a kada se spuštate, to radite s cijelom tijelom. Ako ne znate radite li sklekove pravilno, radite to pred ogledalom ili zamolite nekog za pomoć.

I vaginu možete (i trebate) čuvati od starenja na ova četiri zanimljiva načina

Plivanje

Plivanje se smatra najboljom tjelesnom aktivnošću kada je u pitanju održavanje čvrstog i lijepog poprsja. Otpor koji pruža voda tijekom plivanja pomaže u poboljšanju oblika prsnih mišića, koji su ključni čvrste prsne ligamente, pa tako i lijepe grudi.

Vježbe rukama

Ruke ispružite u visini grudi i dlanove snažno gurajte jedan o drugi. Pritisak zadržite otprilike petnaest sekundi, opustite ga i vježbu ponovite deset puta.

Cijeli život nosite pogrešan grudnjak? Naučite kako izmjeriti svoju veličinu

Sklekovi na stolici 

Uhvatite rub stolice dlanovima baš kako je na slici i ispružite ih do kraja, noge neka vam budu lagano pogrčene s dobrim uporištem na podu. Počnite se polako spuštati na rukama. Tijelo je cijelo vrijeme mirno, tako da radite samo rukama. Leđa vam cijelo vrijeme moraju biti ravna.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!