Odvojite tri minute za tri vježbe kojima ćete učvrstiti trbušne mišiće

trbušni mišići Shutterstock 486818188

Pretpostavljamo da ste i vi mjesec dana prije odlaska na more odlučili poraditi na svome izgledu, a ako ste žena prevelik trbuh je vjerojatno prvi problem koji zahtjeva brzo rješenje.

Zamišljeni brzi i vidljivi rezultati su samo... želja! Savršen izgled tijela možete imati ako se kroz cijelu godinu posvetite zdravoj prehrani i tjelesnoj aktivnosti. 

No, ako vas ne muči višak kilograma i samo želite učvrstiti trbušne mišiće, isprobajte ove tri brze vježbe koje će vjerojatno dati vidljive rezultate u kratkom roku. 

1. vježba: Lezite s leđima prema podu. Stavite ruke iza glave. Započnite s nogama savijenim pod kutom od 45 stupnjeva. Desno koljeno povucite prema prsima, istovremeno istežući lijevu nogu. Rotirajte gornji dio tijela tako da vaš lijevi lakat dodiruje desno koljeno. Za jedno ponavljanje promijenite stranu. Potrebna vam je jedna minuta, tri puta dnevno.

Želite smršaviti? Imamo 5 zlatnih savjeta koji doista djeluju

2. vježba: Lezite na leđa i podignite noge od poda oko 5 cm. Kružite nogama u smjeru kazaljke na satu prvo lijevo, gore pa desno. U svakom položaju ostanite po 15 sekundi. Kad napravite dva kruga, napravite istu vježbu u suprotnom smjeru – prvo desno, gore i lijevo. Vježba je najbolje izvedena ako su noge vrlo blizu tla, a kukovi u ravnini.

3. vježba: Lezite s licem prema dolje, podignite tijelo tako da stojite na vršcima nožnih prstiju i dlanovima (lakatovi pod kutom od 90 stupnjeva). Stegnite mišiće stražnjice i trbuha, a noge ostavite ispružene. Ostanite tako 10 sekundi. Ponavljajte svakog dana tri puta.

Snažni trbušni mišići ne samo da pomažu ojačati donji dio leđa, nego pomažu pri pravilnom držanju. Većina ozljeda donjeg dijela leđa se događa upravo zbog slabih trbušnih mišića.

Grudi su vam obješene? Odmah prestanite raditi ove stvari!


A.A.

Foto: shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!