Ove jednostavne metode obećavaju gubitak kilograma

dijeta, Shutterstock 734609233

Jeste li i vi u želji da izgubite višak kilograma posegnuli za brzim rješenjem? Ako i jeste, znate da su rezultati često nezadovoljavajući – kilogrami koji se izgube na takav način vrlo se brzo i vrate. Postoje trikovi koji će vam pomoći ostati na pravom putu i gubiti kilograme.

Autor knjige "Secrets from the Eating Lab"  Traci Mann, koju često nazivaju i psihologom za hranu, donosi razne trikove pomoću kojih ćete pravilno i na zdrav način izgubiti višak kilograma.

Svaki obrok započnite s povrćem – Kako kod kuće, tako i u restoranu, prije svakog obroka pojedite salatu i tako ostavite manje mjesta za glavno jelo.

Zdrave namirnice uvijek moraju biti dostupne – Ne spremajte ih duboko u hladnjak, neka uvijek budu u vidnom polju i na dohvat ruke. Tako su šanse ipak veće da ćete umjesto sendviča s majonezom pojesti mrkvu ili bananu. Nezdrave namirnice pak spremite u najtamniji dio hladnjaka i kuhinje kako vam ne bi bile prve pri ruci.

Jedite "malo po malo" – Posegnite za manjom porcijom hrane, stavite ju u malu posudu, a ostatak vratite natrag na mjesto s kojeg ste je uzeli. Želite li još, morate ponoviti cijeli postupak. Ovaj trik pali jer se većini ipak ne da stalno ustajati i hodati do kuhinje, stoga će i najmanja distanca između nas i hrane umanjiti želju za jelom.

Dijeta vam ne uspijeva iako sve pokušavate? Možda su ovo razlozi ...

Dajte zdravoj hrani novo značenje – Ne mislite o zdravoj hrani samo da je zdrava, zbog toga ćete je željeti manje. Pomislite kako je lubenica ukusno hladno osvježenje, kako je ukusna i hrskava jabuka ili koliki je užitak jesti rajčicu koju ste sami uzgojili.

Obroke pripremajte sami – Kuhanjem ćete izgubiti nešto kalorija i nakon svih tih mirisa u kuhinji sasvim sigurno naknadno pojesti manju porciju. Nikako nemojte nešto grickati dok pripremate obrok.

Cink prevenira prehlade - koje ga namirnice sadrže?

Jedite ispred ogledala – Postavite ogledalo ispred mjesta na kojem jedete. Jedno je istraživanje pokazalo kako će ovaj trik smanjiti želju za jelom i da ljudi tako pojedu i do trećinu manje hrane nego što bi inače.

Krećite se više – Niti jedan od ovih savjeta vam neće pomoći ako dane provodite pred televizorom. Ako niste sportski tip, šetnja ili vožnja bicikla će biti dovoljna. Neka vam ovo postane rutina.

A. A.

 Prati nas na Viber Public Chatu!