Povećajte svoju visinu uz ove jednostavne vježbe

cipele, stopala, hod, ljeto, Shutterstock 296065037

Želite biti visoki? Određene vam vježbe, navodno, mogu pomoći. Ako ste zabrinuti oko svoje visine i željeli biste "narasti" par centimetara, pokušajte raditi neke od ovih vježbi.

Ako ste zabrinuti oko svoje visine i željeli biste "narasti" par centimetara, pokušajte raditi neke od ovih vježbi.

1. Istezanje je dobro za zdravlje

Ako ne znate kako se rade vježbe istezanja, mi ćemo vam pomoći i opisati najjednostavniju. Stanite uspravno i rastegnite se tako da ruke dignete što više možete u zrak. Pokušajte što duže ostati u ovom položaju (30-60 sek.) i ovu vježbu izvoditi što češće. Ako vam se više sviđa vježba istezanja na slici, slobodno isprobajte.

2. Viseće vježbe su dobre za zdravlje ako se izvode pravilno

Ovu vježbu može izvoditi svatko, a ako se potrudite izvesti je pravilno, koristiti će i vašem zdravlju. Sve što trebate znati je ovo: primite se rukama za šipku koja je postavljena horizontalno, ispravite leđa i... visite! U ovom položaju možete ostati 10 sekundi, a vježbu bi bilo dobro ponoviti 5 puta, prenosi healthdigezt.com

3. Plivanje je idealna vježba

Tu se nema što puno reći, jedino važno je da znate plivati... Ako ste u prilici, plivajte sat vremena svaki dan.

4. Kobra poza

Tijekom izvođenja ove vježbe (jedna od osnovnih poza u jogi) rastežete cijelu kralježnicu. Potrebno je leći na trbuh, a nožne prste i čelo lagano pritisnuti na pod. Dlanovi neka budu položeni pokraj prsa. Oslanjajući se na dlanove, podignite vaša ramena i prsa s poda. Vježbu ponavljajte.

 

Do sjajne guze uz samo 3 vježbe

Vježbe za unutarnju stranu bedara

Foto: Shutterstock

A. A.

 Prati nas na Viber Public Chatu!