Trojka za pamćenje!

zena-posao-jede11

Čuli ste za Amerikanku A.J. koja pamti sve što joj se dogodilo tijekom života? Fascinantno zar ne? Iako vam ne možemo obećati da ćete biti poput nje, naši će vam savjeti pomoći da bolje pamtite.

Vašoj memoriji, više od ičega, godi pravilna i zdrava prehrana, tjelovježba i dovoljno spavanja. Stoga smo za vas pripremili tri izvrsna "okidača" koja će potaknuti moždane vijuge.

1. Lijevo desno – gore dolje
Osobe koje redovito izvode aerobne vježbe ( barem tri sata tjedno ) imaju povećan protok krvi kroz mozak, što sprječava propadanje moždanih funkcija. Rezultati su to istraživanja kojeg je provela američka radiološka udruga.

Vježbajući aerobik ubijate dvije muhe jednim udarce. Prvim poboljšavate pamćenje, a drugim izgled vaše guze.

san-spavati-par12. Na spavanje s kokošima
Dobro odspavana noć nakon novostečenog znanja može pomoći da se točno sjetite naučenog, tvrde stručnjaci. Pritom nije bitna dužina spavanja, već kvaliteta sna. Stoga, zaboravite štrebanje u noći prije ispita. Od dobrog ćete sna imati puno više koristi.

3. Jedite više cvjetače
Nova istraživanja su pokazala da suplement citikolin, koji se nalazi u cvjetači, potiče energiju i učinkovitost u prednjem režnju mozga. Upravo je taj dio odgovoran za donošenje odluka, zaključivanje i radnu memoriju.

Citikolin također možete unijeti u organizam indirektno konzumiranjem soje, jaja, žumanaca, ribe i kikirikija.

 K. Ramić

 Prati nas na Viber Public Chatu!