U koje doba dana vježbate? Postoji velika razlika izmađu jutarnjeg i večernjeg treninga

vjezbanje, par,  315909581

Ako niste sami uspjeli pronaći najbolje doba dana za tjelovježbu, stručnjaci su to učinili za vas!

Divan stas je nesumnjivo glavni razlog zašto vježbamo, ali pravo oduševljenje stiže kad shvatite koliko je dobrog aktivnost donijela vašem zdravlju.

Ako vas još nismo uvjerili da već danas pronađete najbolji oblik tjelovježbe za sebe, možda presudna bude informacija da je savršeno tijelo puno energije najbolje sredstvo za buđenje strasti! Osobe koje redovito vježbaju imaju i bolju percepciju sebe, što dovodi do većeg samopouzdanja te pomaže seksualnom životu. Kod muškaraca, intenzivna tjelovježba može povećati lučenje hormona testosterona, čime raste seksualna želja i potreba za zadovoljstvom.

Kada je najbolje vježbati?

Dok se netko nikada neće odreći jutarnje rutine, drugima ne pada na pamet znojiti se prije 18 sati. No je li koje doba u danu najbolje za vježbanje?

Mario Mlinarić otkrio svoju rutinu: Nisam rob treninga. Svaki dan vježbam od 5 do 25 minuta

Istina je da nema dokaza koji sugeriraju da je određeno vrijeme bolje za gubitak većeg broja kalorija uz vježbanje, ali određeno doba dana može utjecati na to kako ćete se osjećati nakon vježbanja. Ono najvažnije, navode stručnjaci, jest odabir vremena kada ćete vježbati kako bi se ta radnja pretvorila u naviku.

Ritam vašeg organizma će odrediti jeste li jutarnji tip ili ne, i tu vaš utjecaj puno ne vrijedi. Taj ritam utječe na tjelesne funkcije poput krvnog tlaka, tjelesne temperature, razine hormona i otkucaja srca, a svaka od njih igra ulogu kada je u pitanju odabir vremena za tjelovježbu.

Dobrobiti jutarnjeg vježbanja

„Istraživanja ukazuju da osobe koje stalno vježbaju prije podneva vjerojatno to rade puno bolje“, kaže dr. Cedric Brynt iz San Diega te dodaje kako je razlog vjerojatno to što odrade vježbanje prije nego ih „napadnu“ svi problemi koje moraju rješavati tijekom dana. „Osobno uvijek treniram ujutro kako bi izbjegao šansu da me pritisnu druge obaveze zbog kojih bi morao trening odgoditi“, savjetuje liječnik.

Za kraj savjetuje da zbog niske temperature tijela obavezno ujutro posvetite više vremena zagrijavanju tijela kako biste izbjegli moguće ozljede.

A.A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!