10 trikova kako se bezbolno vratiti na posao nakon odmora

terasa, odmor, Shutterstock 104965601

Vrijeme godišnjih odmora je iza većine nas i iako nije pravilo da se na posao nakon odmora vraćamo s grčem u želucu, ipak nam je potrebno da se prilagodimo na povratak na drugačiji režim od onoga koji je vladao tijekom ljeta.

 Slijedećih 10 savjeta može vam pomoći u tome da povratak na posao učinite što „bezbolnijim“:

  1. Povratak kući nemojte ostavljati za zadnji tren kako gužva u prometu, nedostatak čiste odjeće i drugi logistički detalji ne bi pridonijeli većem stresu.

  2. Prvi dan po povratku na posao olakšajte na način da si isplanirate aktivnost u danu koja će vas oraspoložiti: hoće li to biti jutarnji odlazak na kavu prije posla i guštanje u miru prije početka radnih obaveza ili piće nakon posla s prijateljima – potpuno je individualno. Bitno je da uzmete vrijeme za sebe.

  3. Okružite se stvarima koje u vama okidaju ugodne emocije: za nekoga će to možda biti slike dragih ljudi, za nekoga mjesta na koja su putovali... Ako na radnom stolu imate nešto pri čemu se automatski vaše usne razvuku u osmijeh samim pogledom na taj predmet – to je to!

  4. Kada osjetite da vam se baterije prazne, smislite kako ih napuniti. Možda ćete morati pričekati vikend za kompletno punjenje, no već i samo razmišljanje o tom vikendu može vas „podići“.

  5. Iako je vaš ljetni godišnji odmor završio, imajte na umu da vam to nije zadnji odmor i da su to bila tek dva ili tri ljetna tjedna. Iduće ljeto će doći tek za godinu dana, no te ne znači da je i vaš idući odmor tako daleko.

  6. Ono što uvijek možete jest planirati novi godišnji ili mini godišnji odmor. Ako vas zamišljanje i planiranje novog godišnjeg odmora opušta, tada nemate razloga da isti ne planirate. U konačnici, pomisao da ćete ponovno na godišnji odmor može biti vaše svjetlo na kraju tunela.

  7. Saznajte što se sve tijekom jeseni nudi u vašem mjestu i postoji li nešto gdje bi zaista voljeli ići – predstava, film, novi restoran – a što niste uspjeli tijekom ljeta.

  8. Umjesto žaljenja za minulim ljetnim danima, fokusirajte se na sve što smatrate pozitivnim dolaskom hladnijih dana – ako se usmjerite na pozitivno, uvjerena sam da ćete naći.

  9. Možda ne možete utjecati na količinu sunčevih zraka i temperaturu, ali možete na to kako i gdje ćete provesti svoje slobodno vrijeme. Druženje na ljetnoj terasi možete zamijeniti filmskom večeri u dnevnom boravku; sunčanje i kupanje možete zamijeniti planinarenjem ili odlaskom u toplice... Uvijek možemo naći alternativu ako je tražimo.

  10. Ukoliko vam ništa od navedenih savjeta ne pomaže, razmislite što je to što vas čini toliko nezadovoljnima (možda je problem dublji te je vezan uz nezadovoljstvo poslom, međuljudskim odnosima i slično) te što možete učiniti da isto promijenite. Ukoliko ne znate kako si pomoći, nemojte se libiti zatražiti podršku stručnjaka. 

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!