Psiha

Psiha

Pozicioniranje hrane kroz marketing: zablude i prednosti

Hrana i marketing su dva područja koja nedvojbeno rastu i razvijaju zajedno. Oglašavanje proizvoda je potreba u segmentu vidljivosti, pozitivne konkurentske prednosti, povjerenja potrošača i na kraju lakše prodaje proizvoda.

Marketing i poruke koje se plasiraju uz hranu su ponekad dvosmislene, ponekad netočne ili mogu navesti potrošača na krivi zaključak. Događa se da se prehrambeni proizvodi često oplemenjuju snagom marke i krivim porukama, nego samom kvalitetom, umjesto prehrambenom superiornosti, odnosno hranjivom vrijednosti proizvoda. Ono što je potrebno, jest da te dvije znanosti funkcioniraju zajedno, za opću dobrobit krajnjeg konzumenta.

Ono što se potrošač često pita i što teško može razlučiti jest, gdje je točno fina linija između marketinga i stvarne hranjive vrijednosti hrane i što je u konačnici bitnije?

Cool proizvod bez hranjive vrijednosti ili proizvod sa dobrom hranjivom vrijednosti ali bez „marke“?

U tome slučaju, gledamo li naše prehrambene proizvode kroz ružičaste naočale? Prehrambena industrija stremi razvoju novih, ekonomski isplativih proizvoda, međutim trebamo se zapitati u kolikom omjeru se prati i ulaže u hranjivu vrijednost i funkcionalnost proizvoda. Građane Hrvatske zanima kako hrana koju kupuju može poboljšati funkcioniranje organizma, zadovoljiti njegove specifične potrebe, a pri tome sigurno znati da je kupljeno to što se željelo.

U konačnici, koje su novosti u zdravstvenom turizmu i gastronomiji? Oglašavamo li hranu kako treba? Kakve novitete da očekujemo od prehrambene industrije? Da li ste vidjeli robota koji kuha? Znate li kako izgleda 3D printanje i kakve veze ima sa hranom? Mobilnom aplikacijom do vlastitog jelovnika? To su samo neka od pitanja koje ćemo otvoriti na prvoj ovogodišnjoj Konferenciji za primijenjeni nutricionizam, koja će se održati u Hotelu Dubrovnik, 17.11.2016. godine, od 10:00h do 18:00 sati.

Cilj konferencije je na jednom mjestu u obliku okruglih stolova povezati vrhunske stručnjake, poduzetnike koji su stručnjaci u svojim područjima, poznate osobe, industriju, ali i studente i zainteresiranu javnost. Prvom Konferencijom za primijenjeni nutricionizam otvoriti ćemo teme s idejom pokretanja pozitivnih društvenih promjena, te kako bi povećali svoje vidike i znanja kroz okrugle stolove i ostale interakcije.

Tijekom jednodnevne konferencije, sudionici imaju priliku poslušati predavanja iz novih dostignuća u području prehrane i komplementarnih tema, slušati govore i panele najvećih hrvatskih stručnjaka iz pripadajućih područja.

Cilj je zaista okupiti zainteresiranu javnost i napraviti promjene, stoga nemojte propustiti prvu Konferenciju ovakvog tipa!

Foto: Shutterstock

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo