Psihopati vole gorko, a 'dobrice' slatko: Što hrana govori o osobnosti?

Shutterstock 579904396

Primjerice, ako pitate profesora Johna Hayesa i Nadiju Byrnes sa Pennsylvania State Sveučilišta, ljudi koji se vole voziti na "vlakovima smrti" i uvijek su u centru pažnje, vjerojatno vole ljutu hranu

U dvije različite studije koje su proveli, istraživali su osobnost osoba koje obožavaju jako začinjenu i ljutu hranu. Prvo je provedeno 2013. godine pokazalo je da oni koji traže bilo kakvo uzbuđenje, primjerice brzu vožnju vijugavom cestom, vjerojatno vole i ljuti hranu. Osim toga, zaključili su i da su osobe koje su osjetljive na nagrade, odnosno vole da ih se pohvali da pobjedu, isto tako vole ovu hranu. 

Drugo istraživanje, koje je izašlo početkom ove godine, potvrdilo je rezultate prvog i još malo razjasnilo da oni koji vole pohvale, ne jedu ljutu hranu zato što je nužno - vole jesti! Naime, oni to rade zato jer smatraju da se to "slaže" s njihovom osobnošću, makar to uopće nije istina.

Laži o glutenu (i gdje se krije prava istina)

Stručnjaci kažu da je ono što izabiremo jesti uvjetovano kulturom i našim okruženjem, a ne nužno onime što volimo. 

Slatka hrana

U 2011. još je jedna grupa stručnjaka provela istraživanje o tome da za ljude koji su ljubazni, dragi ili dobri, kažemo da su "slatki" ili "slatkice", i ima li to veze s hranom... Zaključili su da će oni koji vole slatku hranu bez kompenzacije sudjelovati u još jednoj anketi. Nakon toga se pokazalo da su oni koji obožavaju slatkiše, karamelu, čokoladnu tortu, prijateljski nastrojeni i suosjećajni. Pravi slatkiši! 

Osobe koje se uvijek slažu sa svima isto vole slatko, ali ono što je još važnije, slatko odgovara onima koji vole pomagati, dijeliti i volontirati.

S druge strane, oni koji vole okus snažne crne kave, tonika ili rotkvica, vjerojatno su psihopati. Prema istraživanju provedenom u Austriji na 1000 ljudi, ako ste ljubitelj gorkaste hrane i pića, vjerojatno ste nesocijalni, manipulativni i bezosjećajni. Sve to može biti indikator makjavelizma, narcisoidnosti i sadizma. 

I votka govori više o nama no što mislimo!

Jedno istraživanje koje je naručio ruski brend votke pokušalo je istražiti kako je osobnost povezana s preferencijama okusa votke. Dakle, sudionicima su zavezali oči i dali da isprobaju votku s okusom breskve, vanilije, naranče i još nekoliko okusa i tako pronašli povezanost između okusnih pupoljaka i osobnosti. 

Primjerice oni kojima se svidjela votka od breskve su dramatični, entuzijastični i živahni. S druge strane neki kojima se svidjela ona od brusnice su ozbiljni, dosadni u krevetu i previše rade. Vaniliju su kao omiljeni okus izabrale impulzivne osobe koje vole biti među ljudima i u životu ih vode emocije. 

Foto: Shutterstock

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!