3 jutarnje tajne za odlično raspoloženje cijeli dan

misli, Shutterstock 333005096

Koji je smisao jutarnjega rituala? Što bismo zapravo trebali postići?

Ne morate jesti kelj ili planirati dan prema nekoj formuli. Ljudi smo. Prvo trebate posložiti stvari u glavi. Spoznati svoje emocije. Vaše raspoloženje. Istraživanja pokazuju da jutarnje raspoloženje utječe na produktivnosti tijekom cijeloga dana:

Istraživanja su pokazala kako je jutarnje raspoloženje zaposlenika povezano s percepcijom kupaca i raspoloženjem kupaca. I ono najvažnije, njihovo je raspoloženje znatno utjecalo na vještine prodaje, odnosno koliko su posla odradili i koliko su ga dobro odradili.

Zato je važno da se već od jutra osjećate dobro kako biste jednako tako odradili sve svoje obaveze.

Promijenite ove dnevne navike i smanjite tjeskobu!

1. Osjećaj svrhe

Znate li koja je najbolja stvar ujutro? Osjećaj da imate neku misiju. Da imate nekakvu sudbinu. Svaki život ima svoj smisao. A svi smo na početku našega zadatka svako jutro.

Na vrijeme prepoznajte znakove koji ukazuju na to da ste u posesivnoj vezi

Svrha je: "Radim nešto u službu veću od mene samoga, ili barem doprinosim svojem svijetu?" Pita se motivacijski govornik i autor brojnih knjiga, Dan Pink

Te dodaje kako je osjećaj svrhe jedna od najvažnijih stvari za očuvanje dobroga raspoloženja. Ali, kako nas taj osjećaj čini živima. Zato se pitamo kako pronaći svrhu, a da to nije samo stalno volontiranje i humanitarni rad?

Situacije zbog kojih bi žene trebale manje brinuti!

Možda ne možete promijeniti posao, ali možete promijeniti način razmišljanja o istom.

Kako ostvariti snove ako ste nova majka?

Zato, kada gledate iz kuta kako zapravo na neki način pomažete drugima, često nađete i motivaciju, objašnjava profesor sa Sveučilišta Duke, Dan Ariely

Nismo uvijek u mogućnosti mijenjati posao, ali zato možemo promijeniti perspektivu: Ne ispunjavate dosadne papire, vi zapravo pomažete ljudima da ostvare zdravstveno osiguranje (ili slično) koje će im spasiti život. Fokusirajte se na to kako ste već pomogli brojnim ljudima zahvaljujući svom poslu.

5 pitanja koja otkrivaju jeste li zaista gladni!

2. Osjećaj kontrole

Želite se osjećati dobro? Preuzmite kontrolu nad sobom. To sve lijepo zvuči, ali kako to postići? Postavite si ciljeve za cijeli dan. Na taj način ćete osjećati samopouzdanje i osjećaj kontrole nad onim što radite.

5 trikova koji će vam pomoći smanjiti svakodnevni stres i tjeskobu

Ovo zapravo nema veze samo s osjećajima, mozak bolje radi kada ste smireni i donosite odluke te postavljate ciljeve odmorni. Zato ujutro isplanirajte dan i pokušajte ostvariti što je više moguće od tih zadanih ideja i ciljeva.

3 načina kako iskoristiti vrijeme za sebe

3. Optimizam

Znate ono: Sve će biti dobro ili Bit će bolje? Naravno, to često kažemo kada ne znamo što bismo drugi rekli u lošoj situaciji. Zato se pitajte – je li taj strašan događaj ili situacija zaista neizdrživa? Ima li u tome bilo što pozitivno? Negdje postoji i svijetla strana! Brojna provedena istraživanja dovela su do zaključaka koje su dobrobiti optimizma:

  • Optimizam je povezan s boljim zdravljem i dužim životnim vijekom
  • Optimizam i zahvalnost povećavaju osjećaj sreće
  • Očekivanje da vas drugi cijene, čini vas samopouzdanijima, a to znači da će vas i cijeniti više
  • Očekivanje pozitivnog ishoda u sklapanju ugovora i drugih vrsta pregovora pokazalo je da će optimističnija strana zaista dobiti ono što je htjela i biti sretnija
  • Optimisti imaju više sreće. Samo pozitivnim razmišljanjem možemo ostvariti više prilika

Savjeti koji će vam podići samopouzdanje u teretani

Nemojte samo u ogledalu govoriti pozitivne stvar sami sebi. Razmišljate o ciljevima, uzimajući u obzir i prepreke, ali najvažnije je da smislite kako ih prevladati. Imamo više nade i uporniji smo ako unaprijed shvatimo probleme i napravimo neki plan. 

Imate 30 godina i solo ste? Možda to i nije tako loše...

M.S.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!