Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi probavnog sustava

Anacaps Tri-activ

Objavljeno: 12.04.2016.

Poštovani, imam pitanje vezano uz područje gastroskopije. Naime, bila sam na pregledu i ustanovljen mi je gastritis i gerb, te mi je doktor prepisao terapiju: Ares. Osim toga imam problema s noktima, odnosno imam gljivice na noktima, te osim kapi za nokte trebala bi koristiti i tablete ANACAPS TRI-ACTIV kapsule (Ducray). Zanima me je li smijem koristiti istovremeno te dvije vrste tableta i jesu li tablete ANACAPS TRI-ACTIV štetne za želudac, s obzirom na to da imam gastritis? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

Poštovani! Anacaps Tri-activ je dodatak prehrani, dakle hrana. Predlažem da pokušate s tim dodatkom, ako ide odlično, a ako ne ide onda ga prekinite.

Slična pitanja