Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi probavnog sustava

Povišeni trigliceridi, kolesterol i hemoroidalne smetnje

Objavljeno: 10.10.2012.

Poštovani, moja mama ima 64 godine. Ima povišene trigliceride (4,15) i kolesterol (8,76), izmjerene prije 20-ak dana. Ovo su joj do sada najviše zabilježene razine, a mjeri ih svakih 6 mjeseci unazad četiri godine. Uz to, ima vanjske i unutarnje hemoroide, koji također unazad tri ili četiri godine povremeno prokrvare. Atoris tablete protiv povišenih triglicerida i kolesterola je pila šest mjeseci, no nisu dale nikakav rezultat. Za hemoroidalne smetnje je pila Phlebodia 600 mg desetak dana, pa su smetnje prestale. Međutim, opet su se pojavile pa je dobila na korištenje Dicynone 250 mg. Trenutno ne koristi nikakve lijekove, na posebnom je režimu prehrane zbog povišenih razina triglicerida i kolesterola, htjela je piti kapsule omega 3, ali je primijetila da kad njih pije da joj se hemoroidi "probude". Pitam Vas postoje li kakvi lijekovi ili pripravci koji mogu ne štetiti njenim tegobama s povišenim trigliceridima i kolesterolom, a niti problemima sa hemoroidima? Hvala.

Poštovana!

Zbog tegoba s hemoroidima predlažem samo pažljivu regulciju stolice i masne kreme kojima treba mazati kožu oko čmara i  jedno 2 cm unutar čmara.

Pitanje povišenih masnoća je kompleksnije. Trebalo bi provjeriti kakvi su hormoni štitnjače. Predlažem da nastavi s dijetom za masnoće i s tabletama Atoris koje uzima. 

Prim.dr. Marino Kvarantan

www.poliklinika-kvarantan.hr

Slična pitanja