Pravilnom prehranom do zdravlja bubrega

Zdrava hrana, povrce

Kronična bubrežna bolest je često vrlo podmukla i oboljeli ne primjećuje nikakve smetnje do zadnjeg stadija bolesti. Za zdravlje bubrega od velike je važnosti smanjiti unos soli i šećera, a poželjne su tjelesna aktivnost i nepušenje. Zdrava prehrana je također ključna. Pogledajte koje namirnice preporučuju u svrhu prevencije bolesti.

Bijeli luk je odličan izbor jer ima jaka protuupalna svojstva i mogućnosti snižavanja kolesterola. Kako je jakog okusa, nije potrebno dodavati sol obrocima, što je iznimno važno za očuvanje zdravlja bubrega.

Poveće poput kelja, brokula i karfiola je puno vlakana, vitamina C i K koje bubrezi trebaju kako bi funkcionirali. Kelj se ipak smatra zvijezdom jer je odličan izvor željeza, beta karotena i kalcija. Dodajte ga jelima, čajevima i voćnim sokovima.

Peršin je jedna od namirnica koja čisti bubrege od svih toksina. Možete ga kombinirati sa svim jelima, a najbolje je od njega napraviti čaj.

Ribe poput sardina i lososa su pune zdravih masti, a odrasle osobe s dijabetesom koje redovito konzumiraju ribe mogu znatno smanjiti rizik od nastanka bolesti bubrega, potvrđuje jedna Britanska studija.

Brusnice su bogate antioksidantima i poznate po tome što pozitivno djeluju na razne bolesti. One sadrže kinin koji izbacuje kiseline iz bubrega.

Izvor: womenosophy.com

A. A. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!