Banana nije dobar odabir za doručak! Nutricionistica objašnjava zašto

banana, Shutterstock 655725355

Kiselost banane potrebno je neutralizirati začinima ili drugom hranom, a sama banana se ne bi trebala jesti, tvrde nutricionisti.

Posezanje za bananom u nedostatku vremena za konkretnim doručkom nije najpametniji odabir. Naime, mirror.co.uk navodi kako ovo voće nije dobar jutarnji obrok zbog svog sastava od oko 25% šećera. Također, banana je umjereno kisela, tvrdi Dr. Daryl Gioffre.

Iako ćete se ubrzo nakon konzumiranja banane trenutno osjećati puni energije, glad i umor će uslijediti još brže. Također, banana se ne bi trebala jesti nakon obroka ili sama zbog čega nutricionisti preporučaju konzumiranje banane s nekim zdravim mastima ili začinima.

Kiselost banane potrebno je neutralizirati kako bi se dobile blagodati kalija, vlakna i magnezija kojima je banana bogata, tvrdi dr. Gioffre. 

Bez brige, banana je voće koje se može jesti na brojne načine, a ideja za doručak ne manjka. Bilo da je miksate s 2 žlice maslaca od badema, ½ šalice svježih ili smrznutih jagoda, borovnica ili malina ili s 1½ šalice bademova mlijeka, soka od naranče i 2 žlice lanenih sjemenki banana će dati energetski napitak za dobar početak dana. 
Dodavanjem banane u zobenu kašu dobit ćete zasitan doručak, a kao najdraži doručak za djecu i odrasle pripremite sendvič s maslacem od kikirikija i kriškama banane

Napitak, sendvič ili vitaminska bomba? 8 sjajnih načina kako jesti banane

Kao međuobrok ili poslastica poslužit će jednostavna voćna salata pripremljena od tri banane i 340 g jagoda dok će za sladak dan biti zaslužan čokoladni kolač s bananama

​Kolač od banane i puuuno čokolade koji će vas oduševiti!

M. V. 

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!