Jednostavni nedjeljni obroci kako ih vidi nutricionistica - ukradite joj ideje!

kuhanje

Donosim recepte za cijeli dan u kojima će svi uživati!

Doručak – mliječni shake

  Namirnice:

  •   Banana, 4 ploda (1 banana po osobi)
  •   Zobene pahuljice, 2 šalice, 180 g (3 jušne žlice po osobi)
  •   Jagode, 2 šalice, 300 g
  •   Mlijeko, 4 šalice (1 šalica po osobi)

Način pripreme: Sve sastojke staviti u blender i miksati dok ne dobijete homogenu smjesu. Smoothie podijeliti u 4 čaše.

Ručak – varivo od graška i ječma uz pureći file

 Namirnice:

  •   Grašak, 2 šalice, 240 g
  •   Luk, 1 plod
  •   Mrkva, 2 ploda
  •   Rajčica,1 plod
  •   Ulje, maslinovo, 3 žličice, 15 g
  •   Peršin, list, usitnjeni, 0,5 jušne žlice, 2 g
  •   Ječmena kaša, 12 jušnih žlica, 130 g
  •   Puretina, meso, 450 g

Način pripreme: Na ulju blago popržiti luk. Dodati izrezanu mrkvu, grašak i rajčicu te ječam. Pirjati oko minutu. Smanjiti vatru, začiniti i dodati oko 300 ml vode. Kuhati i na kraju posuti usitnjenim peršinom. Pureći file narezati i začiniti po želji. Pirjati na malo masnoće i na vodi dok ne bude pečeno. Meso servirati uz tanjur variva.

Popodnevna užina – muffini s borovnicama

  Namirnice:

  •   Brašno, pšenično, integralno, 2 šalice, 250 g
  •    Ulje, kokosovo, 5, jušnih žlica, 75 g
  •   Med, 5 čajnih žličica, 40 g
  •    Jaje, cijelo, 2 komada
  •   Grčki jogurt, 1 porcija, 150 g
  •   Borovnice, 1 šalica, 140 g
  •   žličica praška za pecivo
  •   1 žličica cimeta
  •   2 žličice ekstrakta vanilije

Način pripreme: Pećnicu zagrijati na 200 stupnjeva. Zajedno pomiješati sve suhe sastojke i posebno pomiješati mokre sastojke. Polagano uliti mokre sastojke u suhe i dobro miješati dok ne dobijete homogenu smjesu. U smjesu ubaciti borovnice i dobro promiješati. U kalupe za muffine složiti papirnate čašice i ravnomjerno rasporediti smjesu u 12 kalupa. Peći u pećnici 20 minuta.

Genijalan trik kako za samo 15 minuta skuhati najslađi i najukusniji kukuruz

Večera – kajgana sa špinatom

  Namirnice:

  •   Ulje, maslinovo, 2 čajne žličice, 10 g
  •   Luk, 1 plod
  •   Špinat, 2 šalice, 60 g
  •   Jaje, cijelo, 8 komada (2 komada po osobi)
  •   Sir, Edam, naribani, 1 šalica, 56 g
  •   Kruh, integralni, tost, 8 kriške

ZA SALATU:

  •    Salata, mix 8 šalica, 240 g
  •   Ulje, maslinovo, 2 čajne žličice, 10 g
  •   Sol, 0,2 čajne žličice, 1 g
  •   Ocat, 0,7 jušne žlice, 10 g

Brzi ljetni obroci po receptu nutricionistice koje će obožavati cijela obitelj

Način pripreme: Na malo maslinovog ulja dinstati luk i dodati špinat (smrznuti koji prvo malo otopite ili svježi koji prije očistite i nasjeckate na rezance). Prelijete razmućenim jajima i pečete omlet.  Začiniti po želji. Kad je kajgana pečena, posuti ribanim sirom. Poslužiti uz integralni kruh i veliku zdjelu miješane salate.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!