Korjenasto povrće, mahunarke, hladno prešana ulja... Prevenirajte tegobe hranom

Hrana

Vrijeme nakon blagdana idealno je za prihvaćanje zdravih životnih navika i provođenje dobrih odluka u djelo.

Zdrave navike nisu samo dio zdravog čišćenja organizma već bi ih trebalo provoditi svakodnevno. To ne znači da si tu i tamo nećete priuštiti omiljeni kolač i uživati u pizzi, ali dobra rutina, prije svega uravnotežena prehrana i redovito kretanje, i te kako pomaže u prevenciji debljine pa i bolesti.

Šećer od breze, ghee maslac, moringa...10 novih trendova u prehrani

Biljne bjelančevine

Osjećat ćete se bolje, zdravije, poletnije, a već to je dovoljno dobra motivacija da u novoj godini započnete s kvalitetnim promjenama.

Zdravom prehranom ne samo da možemo pomoći organizmu da funkcionira dobro već možemo i prevenirati gomilanje toksina u tijelu. Donosimo zato pregled namirnica koje svakako treba izbjegavati te one koje je poželjno uvrstiti svaki dan na jelovnik.

Kada je riječ o kompletnim obrocima, nutricionistica Diana Gluhak Spajić za ručak preporučuje hranu koja sadrži biljne bjelančevine i jede se sa žlicom, poput variva od leće, slanutka ili tikvica.

Hrana kao droga: Najveću ovisnost stvara pizza, a najmanju - krastavci

Blanširano povrće i čaj

Za večernji međuobrok osim kašastog soka možemo uzeti šaku orašastih plodova poput badema ili oraha te za večeru salatu sa sirom ili blanširano povrće uz maslinovo ulje i šalicu čaja, objašnjava nutricionistica.

I ne zaboravite da je najbolje od prehrane što možete pružiti organizmu u ovom poslijeblagdanskom razdoblju upravo ono što biste trebali konzumirati svaki dan.     

  1. Birajte svježe voće i povrće, kruške, jabuke, grejp... Može i u obliku kašastog napitka.
  2. Ne zaboravite na korjenasto povrće bogato vitaminom C, ciklu, mrkvu ili celer.
  3. Na jelovniku neka se svakako nađu mahunarke (grah, grašak, bob, leća)...
  4. Od ulja koristite hladno prešana; maslinovo, sezamovo, kokosovo...
  5. Od pića zaboravite na alkohol, gazirana pića i kupovne sokove jer su puni šećera. Bolje pripremite sami kod kuće cijeđeni sok.
  6. U procesu detoksikacije preporučuje se izbjegavanje alkohola, nikotina i kofeina.
  7. Izbjegavajte zaslađivanje (šećer i umjetni zaslađivači), pretjerano soljenje hrane i procesuirane namirnice.

Želite smršaviti? Onda ova 4 sastojka obavezno stavite u smoothie

M. P.

Foto: Shutterstock
 

 Prati nas na Viber Public Chatu!