Masnoće u dječjem tanjuru

djeca vegetarijanci

Roditelji, zbunjeni raspravama o pretilosti, uvode nemasni način prehrane za svoju djecu. No, poznato je da su "dobre" masnoće, poput maslinovog i suncokretovog ulja, izuzetno važne za pravilan rast i razvoj djeteta.

Pretilost je već poduže vrijeme jedna od gorućih tema našeg društva. Roditelji, zbunjeni raspravama o pretilosti, uvode nemasni način prehrane za svoju djecu. No, poznato je da su "dobre" masnoće, poput maslinovog i suncokretovog ulja, izuzetno važne za pravilan rast i razvoj djeteta. Djeci su potrebne masne kiseline, omega 3 i 6 kiseline te vitamini A, D i E koji su zaduženi za rast i razvoj.

dijete povrce zdravi meduobrokNova istraživanja dokazala su da djeca sagorijevaju kalorije i masnoću znatno brže od odraslih. To znači da roditelji ne bi trebali biti preoštri u svojim odlukama da djecu hrane "zdravo". Važno je napomenuti da bi se 35 posto dnevnog unosa kalorija trebalo sastojati od nezasićenih masnoća. One se nalaze u biljnim uljima, orašastim plodovima, ribi i ponekom voću i povrću.

Happy meal? Neee!
Stručnjaci tvrde kako je za djecu i dojenčad najzdravija hrana upravo ona pripremljena kod kuće. Za pripremanje upotrebite samo prvorazredno svježe voće, povrće i druge namirnice, dok je za sasvim malu djecu najbolje hranu kuhati na pari. Tako izbjegavate prevelike količine šećera i soli te opasne sastojke kao što su umjetne boje i arome, aditivi i konzervansi prisutni u kupovnoj dječjoj hrani. Ne zaboravite, upravo vi utječete na zdrave prehrambene navike svog djeteta i to za cijeli život.

K. Ramić

 

 

 

 

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!