Ovako izgleda najpopularniji doručak na Baliju (i Instagramu)... Kako se vama sviđa?

Shutterstock 1261209781

Pladnjevi bogati voćem, sokovima, kavom i raznim pecivom, a koji plutaju bazenom apsolutni su hit na društvenim mrežama.

Najčešće ih možemo vidjeti na fotografijama onih koji su posjetili egzotičan Bali. Radi se o doručku koji možete pojesti dok se istovremeno kupate u bazenu. 

Zašto svi putuju na Bali? Golema ljuljačka u šumi je hit, a masaže su melem za leđa

Atraktivna ideja preplavila je Instagram, a vjerujemo da će uskoro zaživjeti i na našim (hrvatskim) bazenima. No, do tada, nutricionist Bojan Stojnić podsjeća na važnost (zdravog) doručka te napominje kako ovu naviku ipak ne treba forsirati:

Postoje ljudi kojima pomisao na hranu ujutro ne izaziva neko veselje. Ako ste jedan/jedna od njih, ali smatrate da biste trebali jesti doručak jer ste bombardirani klišejem doručka kao najvažnijeg obroka u danu, takva će vam poruka izazvati stres, budući da ne radite nešto što biste trebali, odnosno radite ono što ne biste trebali.

Trebam li jesti doručak?

Napominje kako nije protivnik doručka. Dapače.

Većini svojih klijenata preporučam konzumirati ga. I sam ga gotovo bez iznimke jedem cijeli svoj život. No jesam protivnik prehrambenih dogmi i neutemeljenih obveza, kao i ograničenja. Ako se budite gladni, pojedite doručak. Ako se ne budite gladni, odgodite doručak za sat-dva. Ako ni nakon tih sat-dva nemate potrebu za hranom, preskočite doručak. Ako pokušavate uštedjeti koju kaloriju, učiniti to u doručku moglo bi vam uspjeti, ističe nutricionist.

Savjetuje da ako se osjećate bez energije i mlitavo, eksperimentirajte s uključivanjem doručka u svoju dnevnu rutinu. 

Doručak bih svakako preporučio i osobama koje se ozbiljnije bave sportom ili su kod izgradnje tijela u fazi redukcije masnog tkiva („definicije“) te nastoje zadržati mišićnu masu.

Što treba znati o doručku? Savjetuje Bojan Stojnić

  • Doručak sam po sebi nije zdrav. Njegova kvaliteta ovisi što u njemu konzumirate. S obzirom na to da prehrani generalne populacije kronično nedostaje vlakana, na prvom mjestu bih preporučio obrok bogat na njima, poput nekog oblika integralnih žitarica.
  • Pridružite im mlijeko ili jogurt budući da je manje vjerojatno da ćete mliječne proizvode u značajnijoj mjeri konzumirati uz ručak ili večeru. Radi raznolikosti i okusa, dodajte mu i druge sastojke po želji, pazeći pritom da ne pretjerate s količinom. Sladak ili slan, manje je bitno, ali raznolik neka bude svakako.
  • Doručak nije najvažniji obrok u danu. Nije ništa manje ili više važan od ručka ili večere. Nije obvezan i nema nikakvu mitsku moć. Ne bojte se preskočiti ga ukoliko vam doista ne odgovara.

Maštoviti medeni mjesec! Evo koje destinacije parovi sve češće odabiru

Ordinacija.hr

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!