Preskakanje obroka šteti organizmu!

dorucak uobicajeni

S obzirom na suvremeni, ubrzani način života većina ljudi ne stigne kvalitetno pojesti niti jedan cjeloviti obrok, već se prehrana sve češće svodi na brzu hranu te spajanje obroka u jedan ili dva veća.

Ovakav način prehrane, iako kratkoročno fleksibilniji, krije brojne zamke. Preskakanje obroka vrlo je nezdravo, te umjesto skidanja suvišnih kilograma, uzrokuje upravo suprotno – debljanje.

Naime, obroci koje uzimamo na brzinu, u neprimjerenim uvjetima postaju preobilni, te zato štetni za bazalni metabolizam. Organizam ima samo nekoliko sati kako bi preradio veliku količinu hrane koja je unesena u jednom obroku, pa dolazi do preopterećenja svih unutrašnjih organa.

Idealna prehrana treba biti upravo suprotna i uključivati pet obroka dnevno - doručak, užinu, ručak, užinu i večeru. Ukoliko dnevni ritam, ipak, nije moguće prilagoditi na tri redovita obroka i dva međuobroka, otkrivamo malu tajnu. Umjesto da se okrećete nezdravim grickalicama i sendvičima, posegnite za -  za voćem. Zdravo je, ukusno i korisno za vaš organizam!

M. Popović

 Prati nas na Viber Public Chatu!