Sjemenke lana, đumbir, šipak... Navalite na ove namirnice jer vas štite od prehlade i gripe

kuhinja, kuhanje, Shutterstock 422846599

Prevencija je najvažnija kada je u pitanju bilo koja bolest, a isto vrijedi za gripu i prehladu.

Svi se stručnjaci slažu kako je najvažnije unositi vitamine i minerale u organizam putem hrane stoga iskoristite moć ovih namirnica i zaštitite se od sezonskih bolesti.

Zeleni čaj

Zeleni čaj krcat je polifenolima i flavonoidima koji pomažu u borbi protiv bolesti. Ovi antioksidansi poništavaju slobodne radikale koji uzrokuju stanično oštećenje te na taj način omogućuju upale, tj. bolest.

Sjemenke lana

Riječ je o jednoj od nutritivno najbogatijih namirnica pa skoro nema zdravstvenog stanja za koje one nisu savršena prevencija - smanjuju kolesterol, reguliraju probavu, smanjuju rizik od raka dobar su izvor omega-3 masnih kiselina i vlakana koji jačaju imunitet.

Jedite grah često jer je zdrav, a ako ste na dijeti on će ugasiti želju za hranom

Šipak

Šipak “puca” od obilja vitamina C, kalija, flavonoida, pektina, voćnih kiselina, pektina i brojnih drugih tvari koje su blagotvorne za probavni i mokraćni sustav, jačanje imuniteta i zacjeljivanje oštećene kože.

Jabuke

Jabuke obiluju pektinom, topivim vlaknima koje snižavaju krvni tlak i razinu glukoze u krvi. Svježe jabuke dobar su izvor vitamina C, koji štiti stanice organizma od oštećenja. Vitamin C također pomaže u izgradnji vezivnog tkiva, održava kapilare i krvne žile u dobrom stanju, te pomaže u apsorpciji željeza.

Zaboravite na dosadni kašalj uz domaći pripravak od hrena, meda i octa

Đumbir

Osim upečatljivog mirisa kojim oplemenjuje hranu, đumbir je lijek za probavne probleme, mučninu te pomaže u liječenju simptoma prehlade i gripe.

Kelj

Kelj je bogat vitaminom A te vitaminom K, a sadrži 80 mg vitamina C. Nadalje, čestom konzumacijom kelja unosite u tijelo dovoljnu dnevnu dozu minerala i nezasićenih masnih kiselina.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!