10 trikova za uži struk

kava, cimet

Ne tvrdimo kako imamo prečicu do vitke linije u roku keks, no ovim malim koracima i trikovima možete ubrzati proces mršavljenja. Svaka je kalorija bitna kada se radi o višku kila!

1. Osobe koje iu na tretmane akupunkture mogu izgubiti i 4,5 kilograma u tri mjeseca. Starokineska metoda liječenja koja se bazira na protoku energije kroz tijelo i stimulaciji određenih točaka na koži može vam pomoći ukrotiti glad.

2. Za doručak pojedite dinju prepunu vitaminima, te jaja koja su bogata proteinima. Ovako ćete osigurati najbolju kombinaciju za topljenje masnoća.

3. Ne ručajte za stolom na poslu. U suprotnom ćete u prosjeku konzumirati 250 kalorija više na dan. Stručnjaci ovo zovu "amnezijom hranjenja", koja nastupi kada jedemo u isto vrijeme kada izvodimo neki zadatak: gledamo televiziju, čitamo, tipkamo na računalu... U tim trenutcima nismo svjesni hrane koju unosimo i u pravilu ćemo pojesti više nego inače.

4. Pijte sok od mrkve. Mrkva, daleko najpoznatija namirnica koja štiti vid, a jedna je od rijetkog povrća koja obiluje betakarotenom i pektinom, može sniziti rizik od plućnih bolesti za čak 50 posto. Usitnite ju u blenderu i popijte sok – ovako možete kroz 12 tjedana izgubiti do 1,8 kilograma. Mrkva je krcata nutrijentima koji će pomoći u sagorijevanju masti.

5. Ako se ne osjećate spremnima za današnji trening, pustite svoju omiljenu brzu stvar i zadajte si ritam.

Također, glazba može ušutkati onaj tihi glas u vašoj glavi koji vam govori kako je vrijeme za kraj vježbe jer više nemate snage i ne možete izdržati taj napor. Istraživanje pokazuje kako se taj "huškački" glas utišao u deset posto osoba koje su trčale na traci umjerenim intenzitetom uz ritam glazbe.

6. Ne zaobilazite meso. Iako često mislimo kako je meso glavni izvor naših problema s težinom, to nije nužno istina. Birajte bezmasno meso, kao što je piletina ili puretina, koje je bogato proteinima. Proteini grade mišiće, a mišići sagorijevaju kalorije četiri puta brže no masno tkivo.

7. Grickajte čili papričice. Toplina koju izazivaju ljute papričice može povećati potrošnju kalorija i "oksidaciju" brojnih slojeva masnoće. A za one koji ne vole osjećaj "paljenja", stručnjaci su otkrili da se ekvivalent glavnog sastojka pod imenom kapsaicin pojavljuje i u nekim vrstama manje ljutih plodova.

8. Vježbajte ujutro. Tijelu je potrebno 11 sati bez hrane kako bi se okrenulo rezervama energije i iz njih izvuklo potrebnu snagu. Ako izbjegnete kasnu večeru i vježbate natašte, trošit ćete svoje zalihe i povećati učinak vježbanja. Ako ipak morate nešto pojesti, neka to bude grejp ili dvije naranče. Citrusi su saveznici gubitka težine.

9. Ostavite pribor za jelo između zalogaja. Kada uzmete zalogaj hrane, pričekajte dok ga u potpunosti ne prožvačete i progutate, pa tek tada počnite rezati sljedeći. Često nismo svjesni kako hranu trpamo u sebe brzinski, a uz to ju ni ne prožvačemo kvalitetno. Polakšom konzumacijom ćete tijelu dati više vremena da osjeti sitost i izbjeći ćete prejedanje.

10. Jogurt ili kavu posipajte cimetom u prahu kako biste sagorjeli više masti. Ovaj aromatični začin uravnotežuje količinu šećera u krvi i topli masnoće – upravo ono što trebate za mršavljenje.

Za pozitivno djelovanje cimeta na organizam dovoljno je konzumirati pola čajne žličice ovog začina na dan. Posipajte ga po voću, no ako vam je to preuobičajeni recept, probajte ga s kuhanim krumpirom ili pečenom piletinom. Probajte svako jutro pojesti jedan jogurt s malo cimeta.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!