7 jelovnika za vitkost

zena-hrana-jede-zdravo

Udarna sedmodnevna dijeta odnijet će onih nekoliko kilograma dobivenih tijekom blagdana i osloboditi vas nakupljene tekućine i neugodne napuhnutosti.

Ponedjeljak

Doručak: sok od dvije naranče, obrani jogurt, 3 žlice mueslija
Užina: zdjelica posnog sira
Ručak: 180 g lista ili druge bijele ribe pečene bez masnoće, 150 g kuhanih mahuna, integralno pecivo
Užina: jabuka
Večera: 70 g makarona s umakom od rajčice i 1 tvrdo kuhanim jajem

kUtorak

Doručak: sok od naranče, čaj od preslice i integralni kruh
Užina: jedna kruška
Ručak: salata od 2 rajčice i 100 g mozzarelle s bosiljkom i maslinovim uljem, jedno sojino pecivo
Užina: jogurt
Večera: 70 g integralnih špageta s kuhanim povrćem, začinjeno umakom od rajčica s kaduljom

Srijeda

Doručak: jogurt s tri žlice zobenih pahuljica i 1 čaša narančina soka
Užina: 2 kivija
Ručak: 200 g oslića pripremljenog u tavi bez masnoće, s kuhanim povrćem i kriškom integralnog kruha
Užina: shake od kruške
Večera: 60 g integralne tjestenine sa 100 g mahuna i miješanom salatom za vitkost

Četvrtak

Doručak: čaj od preslice, jedna jabuka i integralni tost s niskokaloričnom marmeladom
Užina: jogurt
Ručak: 200 g kuhanih mahuna i kuhana mrkva, 100 g morskih račića pripremljenih u tavi bez masnoće i zobeno pecivo
Užina: 1 jabuka
Večera: 50 g integralne riže s 1 pečenom artičokom, 30 g skute, 150 g naribane mrkve i pola integralnog peciva

Petak

k

Doručak: 1 čaša obranog mlijeka s tri žlice žitnih pahuljica
Užina: 1 kruška
Ručak: 150 g zelene salate s jednim tvrdo kuhanim jajem, pola jabuke, 4 oraha i kriškom integralnog kruha. Začinite laganim umakom.
Užina: 1 jogurt
Večera: gusta juha od povrća sa 40 g tjestenine i 30 g svježeg sira. Upotpunite laganim umakom bez sira.

Subota

Doručak: sok od mrkve, 2 kriške integralnog tosta s niskokaloričnom marmeladom
Užina: voćni shake
Ručak: 150 g pilećih prsa pečenih u pećnici, sa salatom od rajčica.
Užina: obrani voćni jogurt
Večera: 50 g kuhane riže sa 150 g tikvica i kriška integralnog kruha. 

Nedjelja

Doručak: čaj od preslice, jedna naranča i 5 integralnih keksa.
Užina: jogurt
Ručak: varivo od leće s blitvom i mrkvom.
Užina: sok od mrkve i limuna
Večera: omlet od 1 jajeta sa 60 g integralne riže i 100 g špinata, jedno sojino pecivo.

 

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite "novom" režimu prehrane, potražite savjet svog liječnika.

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!