Čini li vas posao debelima?

zena-posao-jede-fast-food-pizza-debljina

Velik broj ljudi, jednom kada počne raditi i uđe u rutinu, nakupi neželjene kilograme.

Krafne i pekarski proizvodi na putu do posla, grickanje između sastanaka i kasni popodnevni odlasci u trgovinu odražavaju se na izgledu vašeg struka.

Hrana i radAko ste se prepoznali u prethodnim navodima, znajte da niste jedini. Oko 47 posto Amerikanaca potvrdilo je kako su se, nakon što su počeli raditi, udebljali. Kako ponovno preuzeti kontrolu nad vlastitim zdravljem i vratiti staru težinu?

Slijedite ove jednostavne savjete!

1. Nosite svoje obroke. Umjesto ručanja po obližnjim restoranima i naručivanja hrane, ponesite zdravi sendvič, salatu ili neki drugi obrok koji ste sami napravili. Ne samo da ćete smanjiti unos kalorija, već ćete i uštedjeti.

2. Dobro iskoristite pauzu za ručak. Stručnjaci preporučuju oko 30 minuta vježbanja dnevno, barem pet puta tjedno. Na poslu se, stoga, možete poslužiti žustrim šetnjama ili laganim vježbama istezanja u uredu.  

3. Zaboravite na grickalice. Tko od nas na poslu nema tajnu zalihu čokolada, grickalica, i drugih slatkih napasti – za slučaj kada padne šećer? Istraživanja su pokazala kako čak 35 posto zaposlenika gricka na poslu oko tri puta dnevno, a 43 posto ih priznaje kako se na poslu hrane lošije nego kod kuće. Ako već morate imati nešto u rukama tijekom posla, neka to bude light jogurt, voće ili povrće.

Biciklom na posao4. Pijte puno vode. Zaboravite na kave, cappuccina i sokove – neki od ovih napitaka (sa svim dodacima) mogu sadržavati i nekoliko stotina kalorija. Voda će vas, s druge strane, osvježiti bez dodatnih kalorija. Neka boca ili čaša uvijek bude kraj vas na stolu – tako ćete izbjeći i mogućnost dehidracije.  

5. Krećite se. Na poslu možete biti aktivni cijeli dan, a ne samo tijekom pauze za ručak. Stručnjaci preporučuju 10,000 koraka dnevno – ako na posao dolazite autom, parkirajte se što dalje i propješačite ostatak puta. Poželjno se služiti i stepenicama, a ne liftom, a ako imate nešto za reći ili upitati kolegu iz susjednog ureda, spustite telefonsku slušalicu i prošećite do njega. Uz ove malo promjene vrlo ćete brzo prijeći potrebne korake, a kilogrami se neće tako lako primati vašeg struka.

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!