Jedite i mršavite!

zena-jede-povrce-vegetarijanstvo

Ako mislite da je jedenje isto što i debljanje, varate se! Odricanjem od hrane i opsesivnim vježbanjem postići ćete suprotan učinak.

VoćeIako osobe koje žele smršavjeti idu na dijete koje ugraničavaju unos kalorija, to nije najbolja, a ni najugodnija opcija.  Promjenom prehrambenih navika usvojit ćete zdrave obrasce i mršavjiti bez izgladnjivanja.

Jedino što trebate jest razumijeti koje vas namirnice debljaju, a koje sagorijevaju kalorije. Donosimo pet savjeta kako zadržati "i ovce i novce", odnosno kako i jesti i gubiti kilograme:

1. Jedite hranu tekućeg sadržaja, poput voća i povrća. Hrana koja sadrži oko 70 posto vode trebala bi činiti 75 posto vaše dnevne prehrane.

2. Birajte namirnice koje obiluju vlaknima i cjelovitim žitaricama. Bijeli kruh i proizvode od prerađenog brašna zamijeniti integralnim kruhom.  Vlakna pomažu vašem tijelu da bolje upiju hranjive sastojke.

3. U prehranu uključite grahorice, legume, orašaste plodove i proizvode na bazi soje. Ova hrana obiluje proteinima i organizmu daje osjećaj sitosti na duže vrijeme.   

Raženi kruh4. Izbacite sokove i napitke koji nisu od čistog voća.  U suprotnom ćete tijelo napuniti kalorijama i šećerom. Pijte puno vode, a ako želite malo dodatnog okusa, dodajte par kapi limuna ili limete.

5. Meso i šećer jedite u umjerenim količinama.  Naravno, nije dobro potpuno ih izbaciti iz prehrane, ali tretirajte ih kao deserte. Drugim riječima, posegnite za njima tek kada ste već pojeli određenu količinu zdravije hrane i kada ste do određene mjere siti.

D. Šorgić

 Prati nas na Viber Public Chatu!