Kuhinjske čarolije za brži gubitak kilograma

dijeta-debljina-hrana-zdrava-zena-lijepa-njega

Uvedite red u svoju kuhinju uz naše savjete, a ove male promjene rezultirat će i gubitkom suvišnih kilograma!

Kuhinja je srce vašeg doma, no može biti i mjesto gdje ste najizloženiji gomilanju kilograma. Ako ste na dijeti i želite smršaviti evo kojim se trikovima možete poslužiti kako biste odoljeli čarima omiljene nezdrave hrane!

Učinite voće dostupnim kao i čips! Operite i narežite voće poput grožđa, dinje, kivija, ananasa i jabuka te ih stavite u hladnjak kako bi vam bilo nadohvat ruke. Zdjelicu odložite odmah na početak hladnjaka, kako biste je prvu vidjeli kada ga otvorite.  

Pripremite grickalice unaprijed! Znate što se događa kada jedete čips ili krekere direktno iz vrećice - vjerojatno pojedete sve. Omiljene zdrave grickalice, poput orašastih plodova ili sušenog voća možete spremiti u vrećice sa zatvaračem i to u manjoj količini. Kada vas sljedeći put uhvati želja za grickalicama, posegnite za već pripremljenom kombinacijom koja je i zdrava, a i prilagođena potrebama jedne osobi. 

Riješite se nezdrave hrane! Možda drugi članovi vaše obitelj mogu samo povremeno uživati u gaziranim pićima ili sladoledu, ali za vas te namirnice vjerojatno predstavljaju nešto veći izazov. Nemojte u kuhinji čuvati zalihe takve hrane - riješite je se ili ju podijelite! Ako takva hrana nije u vašem domu, onda nećete niti biti u napasti da je pojedete.

Koristite manje tanjure! Tanjure prilikom posluživanja obroka obično vrhom napunimo. Koristite manje tanjure pa će time i količina pojedene hrane biti manja. Kada završite obrok, vjerojatno ćete shvatiti da vas je sasvim zasitio te nema potrebe za dodatnim porcijama.

Udvostručite recept! Neovisno o tome radite li juhu, povrće, salatu od kvinoje ili nešto drugo za večeru, napravite veću količinu jela. Ostatke odložite u hladnjak te ih možete jesti i sljedeći dan. Ako je vaš ručak ili večera  već spreman, vjerojatnije ćete preskočiti nezdrave varijante i fast food iz obližnjih restorana.

Prije nego što krenete jesti, spremite hranu! Nakon što ste skuhali obrok, poslužite ga na tanjur, a ostatak spremite u hladnjak. Ako hranu ostavite vani, veće su šanse da ćete se vraćati po još. Daleko od očiju, u ovom slučaju, može značiti i daleko od vaših bokova.

    D.Š.

     Prati nas na Viber Public Chatu!