Prestanite brojati kalorije - obratite pažnju na namirnice koje jedete

salata, zdrava hrana, orasi, kivi

Umjesto opsesivnog brojanja kalorija, stručnjaci smatraju da bi se trebali fokusirati na vrstu hrane koju jedemo. Uz to dodaju da neke masnoće pomažu pri gubitku kilograma.

Orasi, maslinovo ulje i punomasno mlijeko nalaze se na listi namirnica koje bi vam mogle pomoći kod gubitka kilograma, unatoč visokom postotku masnoće.

Kao kontrast tome, navodna zdrava hrana bi mogla biti stvarni neprijatelj dijeta jer nas ostavljaju gladnima sa željom za još.

Dr. Sean Lucan, sa Albert Einstein medicinskog fakulteta u New Yorku tvrdi da fokusiranje na kalorije može odvesti na krivi put i naštetiti općem zdravlju organizma.

U tekstu koji je napisao za časopis Health Nutrition, navodi da dvije namirnice mogu različito djelovati na tijelo, bez obzira što sadrže isti broj kalorija. Tako nas proteini ostavljaju sitima dok namirnice poput bijelog kruha, čipsa i bijele riže samo potiču željom za slatkom hranom.

Dr. Lucas smatra da je potrebno fokusirati se na vrstu hrane koju jedemo, a ne na to koliko ona kalorija sadrži, te dodaje "Kalorije iz lososa i kalorije iz maslinova ulja imaju različite efekte od onih kalorija iz bijele riže"

Neke masnoće, poput onih iz oraha, maslinova ulja, mliječnih proizvoda, masnih riba i avokada - mogu štititi od nakupljanja kilograma.

A. Abrahamsberg

 Prati nas na Viber Public Chatu!