Provjerite svoje prehrambene navike!

dijeta-krafna-jabuka-mrsavljenje-debljina-kalorije

Neke se osobe stalno bore s viškom kilograma, a neke mogu jesti koliko žele? Sudbina? Naravno da nije! Donosimo 8 najčešćih grešaka zbog kojih gomilate kilograme.

1. Za ručak tanjur mora biti pun

Mnogi ljudi pogrešno misle da tanjur treba biti pun do vrha. Oni koji su nakon ručka doista siti pojeli su previše. Bolje je uzimati više manjih porcija. Mali trik: koristite male tanjure, manje ćete na njih trpati.

l2. Müsli za doručak

To je dobar izbor samo kad u njima nema šećera, čokolade i sadrže malo orašastih plodova. A najbolje je pomiješati ih s nemasnim jogurtom, nemasnim mlijekom i svježim voćem.

3. Ne masnoćama, da ugljikohidratima

Masnoće stvaraju dvostruko više kalorija od bjelančevina i ugljikohidrata i pretvaraju se u masne jastučiće. Ali, oprez, ako ugljikohidrate jedete u prevelikim količinama, kilogrami će se opet gomilati.

4. Salata je dijetna

Da, ali samo kada je na njoj odgovarajući preljev. Mnogi umaci, naime, sadrže puno masti. Najbolje je napraviti umak od jogurta, svježeg bilja i senfa.

j5. Samo kockica čokolade

Kada biste doista mogli ostati na kockici čokolade, slatko bi bilo dopušteno. No, mnogi se ne mogu zaustaviti pa pojedu i cijelu tablu. Zato, kad osjetite potrebu za slatkim, radije pojedite komad voća.

6. Gotovi umak isti kao domaći

Na žalost, to nije točno jer hladni umaci većinom sadrže ulje. Bolje je napraviti domaći umak od povrća s rajčicama.

7. Riba je zdrava

To ovisi o vrsti ribe i načinu pripreme. S ribom prženom u ulju nećete se hraniti zdravo. Uvijek je zdravija kuhana ili pečena na roštilju.

8. Što više tekućine

Tekućina pročišćava organizam, svima je već dobro poznato, ali pritom nije svejedno što pijete. Kava i crni čaj isušit će tijelo, stoga ih konzumirajte uz čašu vode. A žeđ gasite nezaslađenim sokovima, mineralnom vodom te nezaslađenim voćnim čajevima.

 

K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!