Smršavite 5 kilograma zdravim tempom

Mrsavljenje, kilogrami

Je li vam dosta proizvoda, programa i osoba koje tvrde kako imaju sjajan recept za brzo i trajno mršavljenje? Istina je sljedeća: ako želite izgubiti kilograme važno je sagorijevati kalorije zdravim tempom!

kPrema američkom Centru za kontrolu i prevenciju bolesti (CDC), zdrav tempo mršavljenja iznosi pola do jedan kilogram tjedno. Kako biste izgubili 5 kg, valja poboljšati prehrambene navike i posvetiti se vježbanju.

Korak br. 1

Snizite dnevni unos kalorija za 250 do 500 kalorija kako biste smršavjeli do pola kilograma svaki tjedan. Pažljivo čitajte deklaracije s proizvoda koje jedete i pijete, kako biste ustanovili koliki je vaš dnevni unos kalorija.

Korak br. 2

Jedite manje porcije 4 do 6 puta dnevno. Probajte se pridržavati predloženi (preporučenih) veličina porcije s pakiranja hrane. Manjim ćete porcijama ukloniti kalorije iz svoje dnevne prehrane, što će vam pomoći da ostvarite kilažu koju ste si zacrtali.

Korak br. 3

Odbacite junk hranu i visokokalorične grickalice koje doprinose gomilanju kilograma. Umjesto da posežete za čipsom, kolačićima i slatkišima, jedite svježe voće i povrće. Ova vrsta grickalica će vam omogućiti više hranjivih sastojaka, a manje kalorija po obroku.

kKorak br. 4

Pijte veće količine vode kako biste tijelu osigurali dobru hidrataciju. Na taj će način i vaš trbuh biti puniji, a vi ćete izbjeći potrebu za ispijanjem pića bogatih masnoćama, kalorijama i šećerom. Ovo izbjegavanje kalorija će dobro doći vašem nastojanju da izgubite kilograme.

Korak br. 5

Svakodnevno izvodite kardiovaskularne vježbe i to 30 do 60 minuta. Započnite polagano, s 10 do 15 minuta svaki dan dok ne uspijete odraditi duže treninge. Ovisno o vašoj težini i aktivnostima koje odaberete, trošit ćete različitu količinu kalorija.



K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!