Smršavite, osjećajte se sjajno i izgledajte mlađe

dilema, debeljuca, jabuka, zdrava hrana, krafna, dijeta

Iako je slatko veliki izvor užitka, ono je ujedno i velika klopka za naše zdravlje. Prehrana krcata šećerima može dovesti do šećerne bolesti, pretilosti, bolesti srca i krvnih žila i sličnih ozbiljnih bolesti. No, najveći problem vezan za šećere je taj što ne znamo iz kojeg kuta oni vrebaju, tvrde Brooke Alpert i Patricia Farris koje su nedavno nastupile u TV-emisiji popularnog liječnika Mehmeta Oza.

"Teško je ustanoviti koji su izvori šećera u našoj prehrani. Deklaracije mogu biti varljive, a šećer se može skrivati u hrani od kruha do pahuljica ili paste za zube".

Dok neki stručnjaci savjetuju postupno izbacivanje slastica iz naše prehrane kako ne bismo osjetili "šok", ove autorice knjige "Šećerni detoks: Smršavite, osjećajte se sjajno i izgledajte mlađe" savjetuju nagli prestanak konzumacije slatkog. S tim na umu kreirale su trodnevni detoks plan kako biste iz svog organizma uklonili i najmanji dio šećera. Sve s ciljem stanjivanja struka i proljepšanja kože.

Što smijete jesti, a što ne?

Na raspolaganju su vam namirnice bogate proteinima, određeno povrće i male porcije orašastih plodova (oni mogu biti sadržajno kalorični, stoga njih valja konzumirati racionalno). Dozvoljeno je vino, kokice (nemojte ih soliti, uljitii preliti maslacem jer ćete napraviti upravo suprotno od zdrave grickalice), pa čak i tamna čokolada.

Naime, čokolada s visokim postotkom kakaa (barem 70 posto) izuzetno je zdrava za srce i krvne žile, no mora se konzumirati umjereno – tek par kockica dnevno. S druge strane, morate izbjegavati šećere, umjetna sladila, mliječne proizvode, pšenicu i voće koje je bogato fruktosaharidima – voćnim šećerima.

Ako želite osigurati mršavljenje, bolje se osjećati i proljepšati se, jedna je stvar osnovna: šećer izbjegavajte u širokom luku.

K. Pužar

 Prati nas na Viber Public Chatu!