Proteinski puding - dnevna doza proteina na ukusan način

Proteini čokoladni proteinski prah shutterstock 279431849

Umjesto da svojem nepcu i okusnim pupljcima uskratite ovaj slatki i brzi desert, koji je fin i topao, a još finiji hladan – sa svojim proteinskim praškom pripremite proteinski puding.

Iako mnogi još uvijek proteine i proteinski prah skeptično gledaju, oni zapravo mogu pomoći u skidanju kilograma ili postizanju željene mišićne mase. Proteini, odnosno bjelančevine, jedni su od najvažnijih hranjivih tvari za naš organizam, uz masti i ugljikohidrate. Proteinski prah je dodatak prehrani koji u užurbanom načinu života, mogu pomoći vježbačima da prije i bolje dođu do zadanog cilja.

S obzirom na to da tijekom procesa skidanja kilograma ili postizanja mišićne mase, najčešće više pazite što i koliko jedete te se držite određenog načina prehrane, pudinzi su vjerojatno za vas – zabranjena zona.

Umjesto da svojem nepcu i okusnim pupljcima uskratite ovaj slatki i brzi desert, koji je fin i topao, a još finiji hladan – sa svojim proteinskim prahom pripremite proteinski puding. Ovako ćete na finiji način pojesti svoju dnevnu dozu proteina!

Sastojci: 

  • mjerica proteina – okus po želji

  • voda

  • kukuruzna škrob (gustin)

Priprema:

Mjericu proteina pomiješajte s 235 ml vode te tu smjesu stavite u lonac ili tavu da se krčka. Gustin, odnosno kukuruznu škrob, pomiješajte s dvije žlice vode u posebnoj posudi, miješajte dok smjesa ne bude glatka, a zatim stavite u lonac ili tavu u kojem je proteinski prašak s vodom. Miješajte do željene gustoće. Stavite u posudice i stavite u hladnjak da se ohladi. Ako želite da proteinski prašak bude gušći, pomiješajte u smjesu žlicu stevije.  

Dobar tek!

Chia sjemenke, banana i lješnjak su savršena kombinacija za puding, a isprobajte i ovaj brzi, a zdravi, čokoladni desert!

Foto: Shutterstock

G.H. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!