Pobijedite migrene prirodnim putem

glavobolja

Migrene i glavobolje mogu otežati život i spriječiti uživanje u svakodnevnim sitnicama koje mnoge (zdrave) osobe uzimaju zdravo za gotovo. Na svu sreću, priroda nas je osigurala darovima pomoću kojih možemo ukloniti napetost i bol bez lijekova, koji često imaju nuspojave.

Neke su migrene povezane s nedostatkom magnezija, te se dodacima prehrani i konzumiranjem namirnica koje su bogate ovim mineralom može smanjiti rizik od pojave ovakve vrste glavobolje. Jedino na što morate pripaziti jest da ne uzimate magnezij s kalcijem, što će smanjiti magnezijevu sposobnost kontroliranja migrena. Ako su vašem organizmu potrebni i dodaci kalcija, uzimajte ih najmanje sat vremena prije magnezija kako biste izbjegli njihovu interakciju.

Osim što se ulje noćurka koristi u tretmanima sniženja razine kolesterola, kod oba oblika dijabetesa, tradicionalno se upotrebljava u slučaju hiperaktivnosti kod djece, multiple skleroze, aterosklerotičnih promjena, za poboljšavanje funkcije mozga i kod želučanih tegoba. Ima dobar učinak na "ženske" simptome kod bolne menstruacije, a također se može koristiti i kod migrena jer sadrži omega-6 masne kiseline.

Biljka povratić (Tanacetum parthenium) vuče krojene na Balkanu, a zapisi o tradicionalnoj uporabi ove biljke govore o povoljnim učincima povratića na ženske tegobe, kod reumatskih bolova i glavobolje.

Suzbijte bol tehnikama disanja

Jednom kada se migrena pojavi, možete probati tehniku disanja kako biste suzbili bol. Osobe koje imaju probleme s kroničnom boli, posebno fibromijalgijom, primijetile su kako manje osjećaju bol dok dišu polako, osim ako ih ne savladaju negativne emocije poput tuge i depresije.

Rezultati istraživanja Neurološkog instituta u američkom gradu Barrowu i Odsjeku psihologije Sveučilišta u Arizoni ponudili su objašnjenje prethodnih studija o zen meditaciji koja djeluje pozitivno na bol, te vježbe disanje joge koje mogu umanjiti bol i osjećaj depresije.

Jedna od tehnika koje su vam na raspolaganju je ritmičko disanje: ako su vam udisaju kratki i brzi, usporite ih u duge i polagane. Polagano udišite brojeći do pet, te zatim izdahnite brojeći isto tako do pet.

Druga tehnika je duboko disanje: duboko udahnite i gledajte kako vam se trbuh diže- Zatim polagano ispustite zrak, kao da ispuhujete balon. Ovo bi vas trebalo smiriti i usporiti disanje.

Trećom tehnikom vizualizirajte svoje disanje: kombinirajte polagano disanje s imaginacijom. Dišite kroz nos i zamislite kako se balon u vama puni dok udišete. Polagano izdišite kroz usta i zamislite ispuhavanje balona. Druga verzija ove metode uključuje ispuhavanje tenzije – zamislite kako sa svakim dahom udišete osjećaj opuštenosti, a sa svakim izdisajem izbacujete napetost.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!