Brzo i učinkovito: 8 jednostavnih navika za prirodno jačanje imuniteta

kuhanje

Što je najvažnije napraviti u ove dana kada smo svi u strahu od zaraze? Odgovor je zaštititi organizam jakim imunitetom!

Donosimo vam nekoliko trikova kojima ćete osnažiti imunitet i tako omogućiti organizmu da se lakše bori protiv virusa.

1. Ostanite u formi – vježbajte

Ne odustajte od tjelovježbe iako je večina sportskih dvorana več zatvorila svoja vrata,  dapače, neki stručnjaci preporučuju da vježbate na zraku, a možete i u vlastitom boravku! Čak je i 30 minuta dovoljno kako bi osnažili organizam i ostali zdravi.

2. Uživajte u opuštanju i snu

Držite razinu stresa pod kontrolom. Napetosti i stresne situacije možete izbjeći sudjelovanjem u opuštajućim aktivnostima, poput joge, tai chija, vježbi disanja ili opuštanja mišića. Spavajte. Tijekom sna, hormoni pomažu vašem tijelu da se oporavi i ponovno izgradi. Ako kontinuirano spavate premalo, vaš imunitet je u opasnosti.

3. Vitamini, vitamini, vitamini

Oni direktno osnažuju učinak imunološkog sustava. Povećajte unos vitamina C, vitamina A, beta karotena, vitamina E and selena. Vitamin A smanjuje rizik od infekcija. Željezo pojačava imunitet kroz niz važnih enzima. Cink igra važnu ulogu u normalnom rastu i povećava proizvodnju antitijela. Sve vitamine možete pronaći u svježim namirnicama pa pažljivo birajte svoje obroke ili ih u organizam unesite putem dodataka prehrani.

Bojite se debljanja kod kuće? Rutina od samo 5 koraka obećava odlične rezultate

4. Voće i povrće čuvaju zdravlje

Na stolu uvijek imajte puno svježeg voća i povrća. Konzumirajte ih kao svježe napitke, dodatke salatama ili obrocima ili kao samostalni međuobrok.

5. Ne zaboravite na tekućinu

Instinktivno ćemo posegnuti za čajem kada smo bolesni, znajući da topli napitak hrani imuni sistem, a varijacija biljaka u njemu može pomoći u borbi protiv infekcija. Bostonski su istraživači otkrili da osobe koje svakodnevno piju pet do šest šalica crnog čaja, ojačavaju baš dio imunološkog sustava koji se bori protiv infekcija.

6. Smanjite unos kalorija i izbjegavajte toksine

Ograničavanje unošenja kalorija u organizam osnažuju ključne stanice imunološkog sustava koje se bore protiv infekcija. Za zdrav i snažan imunitet, važno je izbjegavati nikotin i alkohol.

7. Njegujte samo pozitivne misli

Negativne misli djeluju negativno i na imunološki sustav stoga samo pozitivne misli prenosite iz jednog dana u drugi.

Kuhate bez začina? Odmah to promijenite jer štite imunitet, živce, probavu i srce

8. Higijena

Svi znamo da se najlakše zaraziti putem prljavih ruku, stoga pazite kamo ih stavljate te ne dirajte lice prljavim rukama.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!