Plan prehrane koji pomaže novopečenim majkama da se brzo oporave od poroda

Zdravi doručak doručak u krevetu djevojka žena shutterstock 184722338

Gubitak kilograma često je u fokusu svake novopečene majke, no za to je razdoblje važnije nahraniti tijelo kako bi uvijek imalo energije.

Tijekom prilagodbe na život s djetetom, novopečene majke nerijetko se brinu i o višku kilograma koji je ostao nakon poroda, ali dijetetičarka Kathy McManus smatra kako vam ne trebaju takve brige dok baratate novim rasporedom, besanim noćima i stresom. 

Za zdravo srce žene bi najobilniji obrok trebale jesti prije 18 sati

Naprotiv, smatra ona, u svoju prehranu unesite one namirnice koje će vas držati sitima, ali i koje će vas njegovati te potaknuti oporavak, navodi shape.com. Pritom u svoj dan uvrstite i nekoliko trikova.

Isplanirajte obroke

Na razinu energije ne utječe samo san jer veliku ulogu igra i prehrana

"Glavnu korist koje novopečene majke mogu dobiti prehranom je energija", smatra Kathy McManus.

Stoga je bitno rasporediti obroke tako kako bi svakim obrokom dobili jednako kalorija.

"Na ovaj ćete si način osigurati dugotrajnu energiju koja će vam dopustiti da se tijekom dana brinete za sebe i za svoje dijete", kazala je. 

Pažljivo birajte

Odabirom namirnica koje će vas držati sitima riješit ćete se osjećaja žudnje u kasnim večernjim satima, navodi McManus, a kako bi to bilo moguće preporuča konzumaciju sljedećih namirnica. 

  • Voće i povrće
  • Cjelovite žitarice
  • Čisti protein iz ribe, govedine i soje
  • Mlijeko s malim udjelom masti
  • Lisnato zeleno povrće
  • Namirnice bogate željezom kakve su žitarice, sok od šljiva te nemasno meso
  • Namirnice bogate vitaminom C koje su posebno korisne za žene koje se oporavljaju od carskog reza, a tu spadaju naranča, rajčica te prirodni voćni sokovi.

Dodajte grickalice svojoj prehrani

Žudnju za grickalicama utažite onim najboljim za vas, a dijetetičarka navodi da su za to najbolji krekeri s humusom, orašasti plodovi, porcija cjelovitih žitarica s mlijekom s malim udjelom masti, ali i tvrdo kuhano jaje i mrkva, sir s malim udjelom masti i voće te maslac od kikirikija s jabukom i grčki jogurt s bobičastim voćem

Dojenje za 28 posto smanjuje rizik od raka dojke te za 38 posto od raka jajnika

Fokusiranje na namirnice kojima nastojite izgubiti kilograme, smatra dijetetičarka, nećete postići ništa korisno za vaše tijelo već ćete osjećati konstantnu glad i umor. Ona stoga preporuča konzumaciju namirnica koje su bogate nutrijentima.  

Ugađanje tu i tamo dopušteno je, no prehrana koja se temelji na šećeru i bijelom brašnu samo će podići razinu šećera u krvi te ćete se osjećati umornije nego prije, kazala je. 

Dijetetičarka predlaže i korištenje pomoći od prijatelja koji ionako ne vole dolaziti u obilazak praznih ruku. Tako tvrdi kako njih uvijek možete zamoliti da vam donesu neku zdravu namirnicu ili da, ako nemate vremena, za vas obave kupnju. 

Na taj način održat ćete prehrambene navike duže vremena, ali i raditi na oporavku tijela kako bi se što prije vratilo na stare navike, dnevnu rutinu i plan tjelovježbe.

Treba li dojiti dijete starije od 3 godine? Razbijamo najčešće mitove o dojenju

M.V.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!