Kada kupujete parfem, rukovodit ćete se ponajprije time sviđa li vam se ili ne.
Ipak, pri kupnji svakako obratite pozornost na
sljedeće:
- provjerite kako parfem
miriše nakon prvog nanošenja, kako nakon četvrt sata, a kako nakon
nekoliko sati - ne isprobavajte odjednom
nekoliko parfema, najviše dva-tri - pri odabiru rabite probne
namirisane papiriće. Držite ih odvojeno kako se mirisi ne bi pomiješali.
Probni mirisni papirići zadržavaju miris i nekoliko dana pa možete
provjeriti i trajnost mirisa parfema - parfem je potrebno
isprobati n
a koži. Na različitoj koži parfem različito miriše - imajte svoj stil, ne
podliježite trendovima - prilagodite parfem prema
situaciji (sport, slobodno vrijeme, večernji izlasci, posao) - kupujete li parfem na dar,
iskoristite provjerenu metodu – provjerite koji parfem osoba rabi - kupujete li parfem vrlo
bliskoj osobi – kupite parfem koji se i vama dopada.
Neka i drugima miriši
Oprez s parfemima. Kada ga kupujete za sebe, vodite brigu da miris ne tjera
osobe od vas. Parfem je osobnost, a ne uniforma! Dugotrajna uporaba istog
parfema jest prednost, a ne mana. Budite prepoznatljivi po mirisu. Vjerujte da
je parfem važan za uspjeh u životu.
Zapamtite, ključ uspjeha nalazi se u vašim rukama, upotrijebite ga.
Pet tipova ženske osobnosti i pripadajući mirisi
Narcisni: kreativnost, znatiželja, autonomija, individualizam do egocentričnosti, briga
za tijelo i ljepotu – ako imate te osobine, za vas je parfemska varijacija
cvjetno-zelena.
Realistični: ambicija, optimizam, smisao za intrigu i praktičnost, poduzetnički duh –
posjedujete li te osobine, za vas je parfemska varijacija cvjetno-aldehidna.
Konvencionalni: čvrsti principi, dosljednost, empatija, obiteljska privrženost, žrtvovanje,
potreba za staloženosti, homogenosti i stabilnosti – pripadate li tom tipu,
rabite cvjetne parfemske varijacije.
Konfliktni: izbirljivost, promjenjivost, težnja za novim znanjima i iskustvima – parfemska
varijacije za taj tip jest orijentalno-začinjena.
Maštovit: nostalgija, sanjar, živi u prošlosti, mračnost – tom tipu pripadaju
orijentalno-ambrirane parfemske varijacije.
Poruke mirisa parfema
- Jak parfem rabe osobe koje
su pune samopouzdanja i koje su samouvjerene. - Sladak parfem rabe osobe
uvijek dobra raspoloženja. - Cvjetni parfem vole vesele
osobe i osobe razvijenim smislom za humor. - Osvježavajući parfem rabe
hladne i racionalne osobe. Ne trude se ostaviti dojam. Glavna osobina im
je realnost.
Prate li parfemi vašu osobnost, pratit će vas i uspjeh.
Izvor: She.hr