Vrući fitness trendovi za 2010.

vjezbanje, fitness, teretana, utezi, bucice

Svake godine Američko vijeće za tjelovježbu traži mišljenje instruktore fitnessa o trendovima u tjelovježbi koji se očekuju u nadolazećim mjesecima.

Većina se stručnjaka složila kako će ove godine, više nego ikad, vježbači htjeti dobiti najviše usluga i dobrobiti za svaki uloženi novčić zbog financijskih ograničenja nametnutih recesijom. Većini je osoba teško izdvojiti nekoliko stotina kuna za članarinu u nekom od fitness centara, međutim, siječanj je najunosniji mjesec za teretane jer je jedna od najpopularnijih novogodišnjih odluka "smršavjet ću".

Vlasnici fitness centara mogu zadovoljno trljati ruke i preživjeti sušu novih korisnika do proljeća, kada će nastupiti drugi val povećanja populacije koja trenira u teretanama.

"Vojnički treninzi"

Najpopularniji oblici vježbanja u Americi su takozvani vojnički treninzi (boot camp), a oni nisu potpuno strani u Hrvatskoj. Vježba se u skupinama na otvorenom prostoru, a ne koriste se utezi, bučice, trake za vježbanje i slični rekviziti. Intenzivnim se vježbama tijelo dovodi u formu, kilogrami se tope, a sve uz motivacijsko bodrenje i nadzor instruktora. Boot campovi uključuju kardio trening, ali i vježbe snage jer izvodite sklekove, čučnjeve i slične vježbe koje učvršćuju i klešu tijelo.

Zumba

Zumba je jedan od vrućih trendova vježbanja koji se temelji na vatrenim latinoameričkim ritmovima i fitnessu. Dok se bavite aerobnim vježbama u isto vrijeme učite plesati, učvršćujete tijelo, a suvišni kilogrami postaju prošlost.

Ovu novu fitness kategoriju je osmislio Kolumbijac Beto Perez, profesionalni plesač i trener mnogih zvijezda. Inspiriran latino ritmovima sambe, salse, merengue i flamengo muzike, Perez je kombinirao plesne korake i intenzivno vježbanje koje savršeno oblikuje tijelo.

Girje

Girja (engl. kettlebell) je stari tip ruskog utega koji se posebno koristio u raznim treninzima diljem Sovjetskog saveza. Praktičnije od standardnih utega, girje (željezne kugle s ručkom) se lakše koriste u treninzima snage. Podizanje i spuštanje ovih željeznih utega praćeno je koncentriranjem na sve dijelove tijela, posebno mišiće jezgre, a ne samo na mišiće ruku kao što je opće rasprostranjeno mišljenje.

Protokol kojeg u Americi koriste profesionalni sportski timovi, komercijalni fitness centri, osobni treneri i američka vojska za dovođenje u top formu u rekordnom vremenu može biti vaša metoda vježbanja u 2010. godini.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!