Anthem Worldwide, firma za brendiranje, provela je istraživanje među tisuću žena triju generacija, a istraživači su ustanovili kako žene žele prigrliti svoju moć, no istovremeno smatraju kako ih sputavaju očekivanja: mora im sve uspjeti, pri tom moraju dobro izgledati i sve to činiti sa smiješkom na licu.
Istraživanjem je otkriveno da sve više žena želi postići ravnotežu u životu (75 posto), osjećati da im je život ispunjen (73 posto) te ostvariti sve životne ciljeve (44 posto). Želja čak 70 posto žena je biti financijski nezavisne, no samo 49 posto
ima dovoljno motivacije za samostalnim izvorom prihoda.
Istraživanjem je otkriveno da se kod žena često pojavljuje veliko odstupanje između očekivanja i motivacije, pa tako 61 posto njih kaže da žele imati karijeru, no samo 49 posto ih je doista motivirano da to i ostvare. Istraživači nisu u potpunosti sigurni zašto tako stoje stvari, no pretpostavljaju da žene stavljaju obitelj i svoje mališane ispred svega ostaloga.
Ukupno se 60 posto ispitanica složilo: mediji i marketinške agencije ne predstavljaju realistično žene današnjeg doba, a jednak je broj žena koje smatraju kako se od njih očekuje da uvijek budu lijepe, neovisno o njihovoj dobi.
Dvije trećine žena starijih od 50 godina krivi “industriju ljepote” što one nisu zastupljene u tom svijetu, a 70 posto ne zanima kupnja proizvoda koja cilja na mlađe žene.
K. Horvat