Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Gastritis i sindrom iritabilnog crijeva

Objavljeno 25.07.2015.

Problemi probavnog sustava

Poštovani, imam 28 godina. Već otprilike 3 godine imam problema s disanjem, mučninom, nadutosti i žgaravicom. Liječnik opće prakse zaključio je da je problem sa želucem i propisao mi lijek (ne sjećam se više naziva). Budući da me i dalje to mučilo, sve više i više, prije 8 mjeseci potražila sam pomoć privatnog specijalista koji je napravio gastroskopiju. Dijagnosticiran mi je gastritis i bakterija helikoakter. Propisana mi je dijeta i lijekovi (Zipantola). Kako stanje i dalje nije bilo dobro, platila sam i kolor-dopler ultrazvuk trbuha koji nije pokazao nikakve abnormalnosti, nakon čega je dijagnosticiran i sindrom iritabilnog crijeva. Propisan mi je Colonir (jedna kutija), te Asentra (za smirivanje napetosti i stresa kako bi se gastritis smirio) i Lanzul najmanje 6 mjeseci. Nakon 7 mjeseci, stanje je nepromijenjeno što se tiče tegoba, čim ne popijem dan-dva Lanzul tegobe se ponovno javljaju, Asentru sam prestala piti, a za to vrijeme sam dobila 15 kilograma! I inače imam problema s kilogramima (na 165cm sada imam 85 kg), prije 10-ak godina sam skinula 15-ak kg i držala ih bez problema (znači 70 kg) do posljednjih 6 mjeseci kada je to naglo krenulo gore! Molim vas da mi pomognete, kažete što da napravim, da nastavim terapiju, promijenim ju, što i kako? Hvala!

Poštovana! Iako razumijem Vašu muku nikako Vam ne mogu bez pregleda i analize svih nalaza   preporučiti nekakvu terapiju. Morate se javiti nekom liječniku.