Halo, doktore!

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju

info

Prijavite se u svoj račun kako bi mogli postavljati pitanja liječnicima. Nemate korisnički račun? Učlani se.

Postavite pitanje

P: Kolonoskopija

Objavljeno 12.09.2013.

Problemi probavnog sustava

Poštovani, zbog određenih tegoba morao sam unatrag godinu dana proći 4 tretmana antibiotika. U pravilu ni jednu od tih tretmana nisam prošao do kraja jer sam svaki put dobio jak proljev koji je potrajao i do dva tjedna nakon prestanka tretmana. Uglavnom, nakon ove zadnje kure i nakon što sam smirio proljev primjetio sam da mi je stolica jako tvrda i prilično tanka. Ne baš kao olovka, ali tanja nego obično. Antibiotike sam počeo piti sredinom kolovoza a stolica se promijenila prije svega tjedan dana. Je li to normalan proces nakon iziritiranih crijeva ili je to naznaka nečeg ozbiljnijeg? Inače, stolica nije naročito bolna, ali malo je nelagodna. Unaprijed hvala na odgovoru.

Poštovani! U nedostatku drugih podataka o Vama mogu Vam samo preporučiti kolonoskopiju. Srdačan pozdrav prim.dr.Marino Kvarantan