Otopite kilograme hodanjem!

hodanje

Trčanje zamijenite hodanjem jer i uz ovu aktivnost možete učinkovito vježbati i figuru dovesti u zavidnu formu!

Niste ljubitelj trčanja? Nema veze! Umjesto te aktivnosti, možda će vam bolje odgovarati hodanje.

Nedavno istraživanje potvrdilo je kako su pretile žene koje su četiri puta tjedno po 45 minuta u intervalima hodale i zatim izvodile vježbe za tonus mišića, u 16 tjedana izgubile 10 kilograma. Donosimo vam jednostavne savjete kako pravilno hodati i pritom uspješno trošiti kalorije i učvrstiti tijelo!

Pravilno disanje

Kako bi svi mišići mogli pravilno raditi i kako ne bi ostali bez "goriva", potreban je kisik. Pluća koja su potpuno ispunjena zrakom omogućit će vam da učinkovitije sagorite masno tkivo i poboljšate izdržljivost. Usredotočite se na duboki udisaj, koji je aktivan, a izdisaj će biti pasivan i automatski.  

 Uključite trbušne mišiće

Lagano se nagnite prema naprijed iz kukova, a ne iz struka, i prilikom hodanja aktivirajte mišiće trupa. Tako ćete jačati trbušne mišiće, ali i spriječiti bolove u leđima i kukovima. 

 Savijte ruke u laktovima

Ruke ćete brže pomicati ako su u ovom položaju, dok će noge ubrzati tempo kako bi držale korak s ritmičkim pomicanjem ruku. Ako želite dodatno pojačati učinak treninga, tijekom hodanja ruke njišite prema natrag dok ne dođu paralelno s vašim rebrima.

 Radite kraće korake

Nemojte popustiti iskušenju i izdužiti korak kako biste brže hodali. Takvom kretnjom šaljete trzaj u  zglobove i, u konačnici, usporavate proces sagorijevanja kalorija. Umjesto toga, hodajte kraćim koracima.

 

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!