Tri poteza za čvršća bedra

lopta za pilates, vjezbanje, lijepa zena

Ako su bedra vaša kritična zona, imamo rješenje!

Stranica fitnessmagazine.com donosi tri jednostavne vježbe za jačanje mišića nogu, a mi vam ih prenosimo u nastavku! Proučite način izvođenja i bacite se na posao!

1. Vježba s loptom za pilates

Lezite na pod, ruke ispružite sa strane, koljena savijte pod kutom od 90 stupnjeva, a stopala raširite za širinu ramena i položite ih na loptu za pilates. Iz tog položaja lagano podignite kukove prema stropu i pripazite da pritom ne izvijete leđa previše. Zadržite se u položaju dok nabrojite do tri i vratite u početni položaj. Ponovite vježbu osam do deset puta.

vjezbazanoge

2. Podizanje noge iz sjedećeg položaja

Sjedite na pod, leđima se oslonite na zid, a noge ispružite gurajući prste stopala prema sebi, a pete od sebe. Podignite desnu nogu s poda što više možete i nogu držite napetu cijelo vrijeme. Spustite nogu na pod (bez doticanja poda) i vježbu izvedite 20 puta. Ponovite s lijevom nogom.

 

vjezbazanoge

3. Škarice

Lezite na pod, ruke ispružite sa strane, dlanovi neka gledaju prema dolje, a noge ispružite. Podignite noge za otprilike 45 stupnjeva, prste stopala ispružite. Iz tog položaja brzo raširite noge i prekrižite ih, ali tako da desnu nogu prvo prekrižite preko lijeve. Ponovno raširite noge i prekrižite ih tako da lijeva noga sada bude iznad desne (nogama, dakle, radite škarice). Nastavite raditi škarice dok vježbu ne napravite 12 do 15 puta sa svakom nogom.

vjezbazanoge

Foto: fitnessmagazine.com
Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!