50 nijansi slobodniji - kako su se glumci pripremali za vruće scene seksa

PXL IPA 090218 1960175

Glumci Dakota Johnson i Jamie Dornan izgledaju fantastično u filmu 50 nijansi slobodniji, ali za svoja mišićava i vitka tijela morali su se i te kako namučiti.

Da bi za snimanje vrućih scena ostali u top formi, zadužena je bila wellness trenerica Ramona Braganza koja i inače trenira svjetske zvijezde poput Jessice Albe, Halle Berry, Scarlet Johansson te njen program ‘3-2-1’.

U intervju za portal Healthista, trenerica je otkrila kako ih je pripremala pet mjeseci. S Jamiem je radila dva puta tjedno, a s Dakotom četiri puta tjedno. 

Boks je ponovo hit, a trenira ga i chef Ivan Pažanin

Christian i Anastasia u top formi

Za Jamieja kaže kako on i inače vježba, pa i izgleda onako kako su producenti zamislili gospodina Christiana Greya dok je Dakota uvijek vitka, pa je to trebalo samo naglasiti vježbama jer lik Anastasije je zamišljen kao mršav i vitak lik.

Dakota nije trebala izgubiti na kilaži. Obično kada radim s glumicama, trebaju smršaviti za ulogu, pa koristim svoj tradicionalni program. No, s Dakotom sam radila s laganim utezima s više ponavljanja i intenzivnije, objasnila je trenerica Ramona Braganza.

Napominje kako se više radilo o plesnom pristupu, a većina zagrijavanja svodila se na istezanje. Zatim su radile vježbe snage, plank i slične vježbe, a na kraju su na red došli i trbušnjaci bazirani na pilatesu te vježbe za noge.

Ako ste na dijeti, hladna kupka će vam pomoći!

Joga za nju, a skakanje za njega

Dakota je sama radila jogu dva puta tjedno i trening snage s trenericom Romanom četiri puta tjedno, a dobila je i trenera baleta posljednji mjesec priprema za snimanje filma.  

Kada je riječ o glumcu Jamieju Dornanu, trenerica je istaknula kako su posebnu pažnju posvetili nogama. Za zagrijavanje nezaobilazno je bilo preskakanje konopa ili bilo kakve vježbe koje uključuju skakanje

Inače, program ‘3-2-1’ wellness trenerice Ramone Braganze svodi se na 20 minuta kružnog vježbanja, ali da se obuhvate sve vježbe, od treninga snage do kardio vježbi po 20 minuta. Na isti način definira i prehranu, tri obroka na dan, dva međuobroka i minimalno litru vode dnevno. 

Poza žabe - vježba koja topi masnoće, poboljšava probavu i jača mišiće

M. P.

Foto: IPA/Pixsell

 Prati nas na Viber Public Chatu!