Najgore vrijeme za obrok ako ste na dijeti

Shutterstock 388640419

Samo male greške u procesu mršavljenja mogu rezultirati sporijim gubitkom kilograma - saznajemo kako ih izbjeći.

Smanjili ste obroke, izbacili slatko, posvetili se vježbanju ali kilogrami ostaju ili se ne tope kako ste planirali? Istraživanja stalno potvrđuju kako puno stvari radimo krivo i iz tog razloga imamo problema s održavanjem idealne tjelesne težine.

Donosimo listu malih grešaka koje možda radite a da niste svjesni koliko utječu na uspješnost vaše dijete

Misli su vam daleko

Jesti s punom svjesnošću znači namjerno usmjeriti svoju pažnju na hranu i jedenje za vrijeme objeda, prateći što se događa u svakom pojedinom trenutku, i tako izbjeći zamke poput prejedanja.

Hodate dok jedete

Jedite samo kada niste na nogama jer tako svome tijelu pomažete da „probavlja“ hranu i fokusira se na ono što je važno a to je svjesnost kada ste pojeli dovoljno. Ovo će spriječiti probleme poput nadutosti ili osjećaja slabosti, a u organizam ćete unijeti onoliko kalorija koliko mu je potrebno.

Zaboravljate žvakati hranu

Probava započinje već u ustima, stoga žvačite polako, smireno i ne dozvolite sebi da halapljivo gutate polu prožvakanu hranu koja će teško pasti na želudac. Uživajte u svakom zalogaju, osjetite teksturu i okus blagdanskih specijaliteta, razgovarajte o recepturama i dodanim začinima u omiljenim jelima, sjetite se kako je blagdansko vrijeme idealno za zbližavanje i druženje upravo kroz hranu i pričom o hrani!

Ne uživate u okusu

Ovo je najzanimljiviji dio svakog obroka – uživanje u svakoj namirnici. Ako jedete svjesno, imati ćete priliku osjetiti okus pojedine namirnice.

Oko vas je nered

Ovo bi značilo da nije ok jesti ispred Tv ekrana ili monitora. Psiholozi smatraju kako bi bili pametno isključiti i telefone te učiniti svaki obrok posebnim trenutkom u danu. Zdravu hranu stavite na vidljivo mjesto, a sve što imate da je nezdravo, spremite u mračne kutke kuhinje ili bacite. Odvojite dovoljno vremena i uredite mjesto na kojemu ćete jesti kako biste se osjećali ugodno.

Kako biste izbjegli nakupljanje suvišnih kilograma tijekom slavljeničkog prosinac i blagdanskog raspoloženja, pokušajte se prisjetiti kako to vrijeme postoji da bi ga kvalitetno proveli u okruženju ljudi koje volimo, a ne za pretjerivanje u jelu i piću. Uživajte u delicijama, ali oprezno.

7 savjeta za pametnu blagdansku prehranu

A.A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!