Postoji li to samo jedan trik koji pomaže u kratkom roku skinuti "šlauf" oko trbuha?

trbuh

Tražite li i vi brzo rješenje? Ako je odgovor potvrdan – niste sami.

Ono za što postoje dokazi su da ljudi diljem svijeta provode sate tražeći brza rješenja za uklanjanje masnih naslaga s trbuha, a spremni su za njega dati i previše...

Postoji li stvarno magično rješenje za ovaj problem? Ukratko, odgovor je ne. Ali ne i konačni odgovor jer postoje načini koji će sigurno pomoći, naravno ako vam se da uložiti malo truda.

Što su to masnoće na trbuhu?

Previše masnoće na području trbuha se smatra iznimno opasnim za zdravlje srca, a čak su i mršave osobe u opasnosti od razvoja kardiovaskularnih bolesti ako na području trbuha imaju višak masnoće.

Za niži tlak, bolji vid i probavu: Breskve su zaslužile počasno mjesto na vašem stolu!

Prisutnost ove masti u organizmu povezana je s otpuštanjem proteina koji uzrokuju upale, a može doći i do oštećenja arterija i jetre, te promjene načina na koje tijelo koristi šećer i masnoće. Dakle preostaje vam samo da prihvatite neke nove navike i budete uporni jer ćete tako sigurno uspjeti!

1. Prvi koraci neka budu jednostavni

Ako moramo biti posve iskreni, puno je toga što biste mogli napraviti kako biste izgubili masnoće na području trbuha, ali za početak se fokusirajte na male korake. Kad savladate njih, možete se posvetiti napretku.

2. Odbacite šećer

Ovo je odličan savjet jer ćete eliminacijom zaslađenih napitaka odraditi odličan posao. Šećer je jedna od namirnica koja direktno utječe na stvaranje masnih naslaga na trbuhu.

3. Prehrana je ključna

Prije svega za ravan trbuh važno je promijeniti prehranu. Treba jesti što više proteinske hrane i hrane koja sadrži vlakna poput posnog sira, piletine, junetine, zobenih pahuljica, kuhanih jaja... Sve te namirnice duže će vas držati sitima.

Ne smiju se ni zaboraviti masti koje su također jako bitne za gubljenje masnoća i bolji rad metabolizma. Jedite orašaste plodove kao što su bademi i orasi, zrnati sir, polumasni jogurt i mlijeko, zdrava ulja kao što je maslinovo, kokosovo i bučino. 

Stiže sezona vožnje biciklom: Stručnjak savjetuje kako se pripremiti i spriječiti ozljede, grčeve i bol u nogama

4. Povrće neka bude na svakom tanjuru

Započnite obrok, posebno onaj najveći, s povrćem – nalazi li se u juhi ili salati sasvim je svejedno. Zapamtite da bi ono trebalo činiti najmanje ½ obroka.

5. Posvetite se tjelovježbi

Jedna od najvažnijih stvari koja može spriječiti nakupljanje masnoća na području trbuha jest tjelovježba. Ustvari, prvo što ćete primijetiti je upravo gubitak masnoća na području trbuha.

6. Ne sjedite predugo na istom mjestu

Istraživanja su pokazala kako osobe koje sjede 9 sati svaki dan, čak i ako vježbaju 150 minuta u tjednu, ne uživaju u dobrobitima vježbanja koliko bi da ne provode toliko vremena sjedeći. Uzimajte kratke pauze, hodajte stepenicama umjesto vožnje liftom...

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!