Stiže sezona vožnje biciklom: Stručnjak savjetuje kako se pripremiti i spriječiti ozljede, grčeve i bol u nogama

bicikl

Ako do danas niste znali - redovitom vožnjom bicikla povoljno utječete na zdravlje!

Ako je u pitanju vaša želja za postizanjem savršene kondicije, gubitak viška kilograma ili vrijeme provedeno na svježem zraku - vožnja biciklom je odgovor!

Ova aktivnost sagorijeva kalorije, oblikuje mišiće, daje energiju i štiti zdravlje srca, ali sasvim sigurno djeluje i kaanti-stres terapija, a i zrake sunca koje vas griju će dodatno pojačati osjećaj sreće.

Ako vam je ipak prioritet gubitak kalorija, bicikliranjem ćete se sigurno riješiti suvišnih masnoća: u 60-ak minuta vožnje bicikla možete izgubiti između 450 i 800 kalorija, ovisno o brzini, težini i usponu. Prilikom okretanja pedala na biciklu rade velike grupe mišića: mišići potkoljenice, mišići prednje i stražnje strane natkoljenice, mišići stražnjice i oni trbušni.

Ako niste do sad bile aktivni krenite polako kako biste izbjegli ozlijede i budite pažljivi pri odabiru bicikla! 

Kako se pripremiti za sezonu vožnje biciklom, odabrati onaj pravi za sebe i spriječiti ozlijede i grčeve, u videu otkriva prof. kineziologije, Saša Segedi! 

Ne zaboravite se prijaviti na Večernjakovu biciklijadu: http://https://bit.ly/3fa2lmT

Foto: Shutterstock

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!